کد خبر: ۱۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - 2017 September 24
خرید آیفون 8 (iPhone 8) و همچنین آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) اکنون امکان‌پذیر است. اپل طبق وعده خود خیلی زود فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را شروع کرد.

به گزارش آی تابناک : با گذشت حدود ده روز از رویداد معرفی آیفون‌های جدید در دوازدهم سپتامبر (بیست و یکم شهریور)، سرانجام امکان خرید آیفون 8 پلاس و همچنین برادر کوچک آن از طریق وب سایت اپل،  اپراتورهای اصلی و همچنین فروشگاه‌های مرکزی و اصلی در ایالات متحده آمریکا امکان‌پذیر شد.

در صورت خرید آیفون‌های سال 2017 از وب سایت اپل در آمریکا، متوجه خواهید شد بیشتر مدل‌ها، بدون توجه به آنلاک و یا فعال بودن تحت یک اپراتور خاص، بین یک تا سه روزی کاری ارسال می‌شوند. اما یک استثنا وجود دارد.

خرید آیفون 8

ارسال آیفون 8 آنلاک دارای رنگ خاکستری فضایی (هر دو نسخه دارای ظرفیت داخلی 64 گیگابایت و 2566 گیگابایت) بین یک تا دو هفته زمان خواهد برد. البته این شرایط کنونی فروش این دو گوشی موبایل است و به مرور زمان، خرید آن‌ها به راحتی مراجعه به یک گوشی فروشی عادی خواهد بود.

خرید آیفون 8

اگر قصد سفارش یک آیفون جدید از وب سایت‌های اپراتورها را دارید، باید بدانید مدت زمان انتظار برای دریافت محصول به مراتب بیشتر خواهد بود. البته کاربرانی که اقدام به پیش خرید آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بعد از آغاز آن در پانزدهم سپتامبر (بیست و چهارم شهریور) کردند، احتمالا تا همین امروز محصولاتشان را دریافت کرده‌اند.

خرید آیفون 8

اگرچه قیمت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به عنوان گوشی های سال 2016 اپل، برای نسخه‌های پایه به ترتیب 649 دلار و 749 دلار بود، اما این قیمت برای نسخه‌های پایه محصولات سال جاری به 699 دلار و 799 دلار افزایش پیدا کرده است. اغلب اپراتورها همانند همیشه، شرایط ویژه‌ای برای فروش آن‌ها به صورت اقساط در نظر می‌گیرند و کمتر کاربری مجبور به پرداخت قیمت‌های تعیین شده به صورت یکجا برای خرید آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خواهد بود.

این در حالی است که قیمت نسخه پایه آیفون ایکس افسانه‌ای، با اختلافی بسیار زیاد، ناگهان به هزار دلار افزایش پیدا می‌کند! البته به عقیده تیم کوک، آیفون ایکس واقعا هزار دلار می‌ارزد.






منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار