کد خبر: ۱۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 21
امروزه زندگی تمامی افراد در سرتاسر دنیا تحت تأثیر اینترنت و فضای مجازی قرار گرفته است و در حوزه‌ی کسب‌وکار الکترونیک نیز شاهد تحولات بزرگ و ظهور کسب‌وکارهای سودآور هستیم.

به گزارش آی تابناک : حضور در شبکه‌ی جهانی اینترنت این امکان و دسترسی را به افراد می‌دهد که هر نوع اطلاعاتی را در نوک انگشتانشان داشته باشند و بتوانند با سراسر دنیا ارتباط داشته باشند و خودشان را معرفی کنند. این موهبت موجب گسترش و رونق کسب‌وکارهای آنلاین و همچنین سنتی شده است. علاوه بر معرفی یک کسب‌وکار، آگهی‌های استخدام نیز از طریق اینترنت منتشر می‌شوند و شانس افرادی که در فضای مجازی حضور دارند برای جذب شدن به بازار کار بیشتر است. همچنین روزبه‌روز تمایل به کسب‌وکارهای مجازی و کار کردن از راه دور بیشتر می‌شود. افراد ترجیح می‌دهند در خانه اشتغال داشته باشند تا بتوانند به امور زندگی‌شان نیز رسیدگی کنند، نه اینکه در یک دفتر‌کار حبس شوند.

البته کسب‌وکار آنلاین فوت‌وفن خاص خودش را دارد و بسیار مهم است که ایده‌ی شما بیشترین سود را با حداقل ریسک ارائه دهد. درواقع در دنیای آنلاین ریسک‌پذیری بسیار بالاتر است و دیرتر می‌توان اعتماد مخاطب را جلب کرد. پس داشتن علم مناسب که کدام خدمات درآمد وب‌سایت را افزایش می‌دهد و کدام‌یک اعتبارتان را زیر سؤال می‌برد بسیار حائز اهمیت است.

درآمد بالا در مشاغل آنلاین

در واقع برای هر تخصص و مهارتی، خدمات اینترنتی بسیاری می‌توان ارائه داد و این خدمات با رشد ابزارهای اینترنتی گسترده‌تر می‌شوند. همه‌چیز به خود شما بستگی دارد که بخواهید کدام مهارتتان را در اینترنت عرضه کنید و کسب‌وکار آنلاین راه بیندازید. می‌توانید از سرویس‌های متنوع موجود استفاده کنید و خدماتتان را به گروه وسیعی از مردم نشان دهید.

بهتر است قبل از اقدام کردن تحقیق کنید که اصول موفقیت مشاغل آنلاین چه مواردی است؟ زیرا مفاهیم بنیادی کسب‌وکار حضوری با مجازی بسیار تفاوت دارد. یعنی اصول مشتری‌مداری، بازاریابی و فروش در محیط آنلاین بسیار تخصصی‌تر شده و نیازمند یادگیری صحیح است. اما اگر در این حوزه مهارت لازم را دارید، برای شروع ۷۷ شغل آنلاین پردرآمد را به شما معرفی می‌کنیم:

مدیر بازاریابی رسانه اجتماعی

می‌دانیم که رسانه‌های اجتماعی با سرعت به یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی تبدیل شده‌اند و تأثیرشان را نمی‌توان نادیده گرفت. درواقع کارآفرینان بزرگ دنیا به‌طور مداوم از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام برای ارتباط با جامعه و افزایش مخاطبانشان استفاده می‌کنند.

این یک راه عالی برای معرفی برند و توسعه‌ی کسب‌وکار است. اما بعضی افراد اصول بازاریابی مجازی را نمی‌دانند و نمی‌توانند به‌خوبی از این فضا برای جذب مخاطب خود استفاده کنند. اگر شما در این بخش مهارت دارید می‌توانید به‌عنوان یک مدیر بازاریابی قدرتمند به‌آسانی طرفداران و مشتریان خود را افزایش دهید و به شهرت و درآمد فوق‌العاده‌ای برسید.

متخصص سئو

ربات‌های جست‌وجوگر گوگل کلمات کلیدی یک متن را رتبه‌بندی می‌کنند و هرچه مطلب ارائه‌شده در فضای مجازی به اصول نگارشی این ابزارها نزدیک‌تر باشد، آن مقاله در رتبه و ارزش بالاتری قرار می‌گیرد و دفعات بیشتری به مخاطب معرفی می‌شود. سئو به معنی بهینه‌سازی وب‌سایت و محتوا برای موتورهای جستجو، یک مهارت است که همه‌ی افراد از آن برخوردار نیستند. شما می‌توانید با فراگیری این مهارت درآمد قابل توجهی در هر ماه کسب کنید؛ زیرا کارفرمایان بسیاری به دنبال سئوکاران حرفه‌ای هستند. البته موفقیت در این کار به‌خصوص با وجود متخصصان متنوع سئو در دنیا، آسان نیست؛ اما هیچ کاری نشد ندارد! شما با تمرکز بر مطالبی که ارائه می‌دهید، با تکیه بر تکنیک‌های سئو و تکرار و تمرین می‌توانید هر روز به موفقیت نزدیک‌تر شوید.

این کار را می‌توانید در هر جای دنیا که قرار دارید انجام دهید، صاحبان کسب‌وکار همیشه به دنبال جذب مخاطب هستند و این مهارت یکی از پرسودترین مشاغلی است که می‌توانید در آن متخصص شوید. پس به دنبال دوره‌ای حرفه‌ای باشید و سئو را به‌خوبی یاد بگیرید.

مدیر تبلیغات PPC

 تبلیغات PPC، روشی است که مخاطبان و مشتریان با کلیک روی پیام‌های تبلیغاتی به وب‌سایت، اپلیکیشن یا رسانه‌های دیگری هدایت می‌شوند و به ازای هر کلیک به فرد معرف، مبلغی پرداخت می‌شود. این روش تحولی در صنعت بازاریابی به وجود آورده است که می‌توان با ارائه‌ی تبلیغات به مخاطب مناسب و تکرار آن در زمان صحیح به درآمد فوق‌العاده‌ای دست یافت. شرکت‌هایی به‌عنوان آژانس‌ تبلیغاتی آنلاین این کار را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند. شما می‌توانید در این شرکت‌ها یا به‌صورت انفرادی در این زمینه کار کنید و با تبلیغات مؤثر سود قابل توجهی کسب کنید. اگر در این تصمیم جدی هستید، لازم است در مورد بسترهای تبلیغاتی سرویس‌هایی مانند گوگل و فیس‌بوک مطالعه کنید. برای یادگیری می‌توانید از مطالب رایگانی که در اینترنت وجود دارد بهره ببرید؛ اما در دوره‌های تخصصی شاید مطالب و نکاتی عنوان شود که در مقالات آنلاین وجود ندارد.

توسعه‌دهنده وب

توسعه‌دهنده‌ی وب شغلی آنلاین است که تحت تأثیر شرایط زمانی و مکانی خاصی نیست. این شغل به مهارت و تلاش بسیاری احتیاج دارد و گاهی با ناامیدی و خستگی همراه است؛ اما درآمد حاصل از آن غیرقابل باور است. به‌تازگی این صنعت به‌طور قابل ملاحظه‌ای مورد توجه و ضرورت قرار گرفته و وب‌سایت‌هایی مانند UpWork، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان وب را از سرتاسر دنیا دور هم جمع می‌کنند و فضایی رقابتی به وجود آورده‌اند. اما با وجود این رقیبان کاری، همیشه کیفیت حرف اول را می‌زند. برای موفق شدن در این شغل کافی است حرفه‌ای و کاردان باشید. اگر شما در حال یادگیری این حرفه هستید، می‌توانید مشتریانی را به‌صورت رایگان و صرفا برای کسب تجربه بپذیرید تا بتوانید در آینده با ارائه‌ی رزومه‌ی کار‌ی‌تان، مشتریان بزرگ‌تری را به سمت خود جذب کنید.

کار انلاین

وبلاگ نویسی

تأسیس یک وبلاگ می‌تواند زمینه‌ را برای شروع یک کسب‌وکار آنلاین ایجاد کند؛ به‌خصوص اگر محصول یا خدمتی برای فروش دارید. البته رشد یک وبلاگ و جذب مخاطب کار دشواری است و احتیاج به رعایت اصول و راهکار‌های وبلاگ‌نویسی و بازاریابی دارد. اگر بازدید وبلاگ شما به صدها هزار یا میلیون‌ها نفر در روز برسد، می‌توانید مبلغ خوبی بابت تبلیغات دریافت کنید. همچنین ارائه‌ی محصولات دیجیتال، بازاریابی از طریق ایمیل، برگزاری‌های دوره‌های آموزشی و محتوا و مشاوره می‌توانند گزینه‌هایی برای کسب درآمد آنلاین شما محسوب شوند.

ارائه‌ی وبینار

وبینار مخفف عبارت «Web-baised seminar» به معنای سخنرانی، کارگاه یا سمیناری است که به‌صورت مجازی و از طریق نرم‌افزار‌های ویدئوکنفرانس برای مخاطبان در سراسر دنیا ارائه‌ می‌شود. دنیل واسمدیر، بازاریابی شرکت LogMeIn، بزرگ‌ترین پلت‌فرم وبینار جهان به نام GoToWebinar را در دست دارد و ادعا می‌کند که این شرکت بیش از ۵۵ هزار مشتری فعال دارد. شما هم اگر تخصص خاصی دارید به‌راحتی می‌توانید اطلاعاتتان را در قالب یک وبینار به نمایش بگذارید و مخاطب را برای خرید پکیج کامل محصولاتتان تشویق کنید و درآمد فوق‌العاده‌ای به دست آورید.


یکی از مشاغل آنلاین بسیار در حال رشد، خرید وب‌سایتی کم کیفیت و مناسب و قدرتمند کردن آن است؛ به‌نحوی‌که موجب ارتقاء وب‌سایت و افزایش ارزش فروش آن شود. در واقع شما باید بدانید چه امکانات و عملیاتی موجب بهبود کیفیت و افزایش ترافیک و بازدید یک وب‌سایت می‌شود. مطمئن باشید که اگر وظیفه‌تان را به‌خوبی انجام دهید، سود بسیاری عایدتان خواهد شد.خرید و فروش وب‌سایت







منبع : ENTREPRENEUR
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار