کد خبر: ۱۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 21
کاربران ایکس باکس لایو که سابقه رفتار نامناسب دارند، طی بروزرسانی جدید Overwatch از قابلیت برقراری ارتباط صوتی در داخل بازی محروم ‌می شوند.

به گزارش آی تابناک : پس از عرضه بروزرسانی بزرگ Overwatch طی روز‌های گذشته و اضافه شدن یک نقشه جدید با نام Junkertown و  همچنین تغییراتی روی برخی از شخصیت‌ها برای بالانس هر چه بیشتر، حال به نظر می‌رسد این بروزرسانی دارای جزییات دیگری برای کنسول ایکس باکس وان است. 

قبل از پرداختن به این موضوع لازم است بدانید، شبکه ایکس باکس لایو از قابلیت سیستم اعتبار سنجی برای درجه بندی  کاربران بهره ‌می‌برد. به این صورت که کاربران می‌توانند پس از تعامل با یکدیگر به رفتار و برخورد طرف مقابل خود امتیاز بدهند. امتیازات منفی سطح اعتبار افراد را در ایکس باکس لایو به سطح "Avoid Me" (از من دوری کن) تنزل می‌دهد در حالی که امتیازات مثبت اعتبار کاربران در این شبکه را افزایش می‌دهد.

طبق بروزرسانی منتشر شده بازی Overwatch، کاربران ایکس باکس وان که دارای سطح اعتبار از "از من دوری کن" باشند، در داخل بازی از قابلیت استفاده از میکروفون برای برقراری ارتباط صوتی محروم می‌شوند.

جف کاپلان، کارگردان بازی Overwatch اعلام کرده است که آنها سعی می‌کنند با اضافه کردن قابلیت‌های این چنینی به بازی، محیط مناسبی را برای تعامل بازیکنان فراهم کنند و به بازیکنانی که رفتارهای نامناسب از خود بروز می‌دهند، اجازه استفاده از برخی قابلیت‌های بازی را ندهند تا برای دیگر کاربران مشکلی به وجود نیاورند. بلیزارد هنوز اجرای این قابلیت برای کاربران پلی استیشن 4 را تایید نکرده است. 





منبع : GAMESPOT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار