کد خبر: ۱۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 21
اکسپریا XZ1 چند هفته پیش به همراه دو گوشی دیگر شرکت سونی، یعنی اکسپریا XZ1 کامپکت و XA1 پلاس معرفی شد. حالا این گوشی در بازار آمریکا در دسترس قرار گرفته و اولین گوشی با اندروید اوریو است.
به گزارش آی تابناک : سه گوشی جدید معرفی شده، بسیار شبیه به یکدیگر هستند و در ساخت آنها از همان طراحی همیشگی سونی استفاده شده است، اما XZ1 ویژگی های بهتری در مقایسه با دو گوشی دیگر دارد. این گوشی 699.99 دلاری اولین گوشی در جهان است که با اندروید 8 در جعبه عرضه می شود. این بدان معنی است که این گوشی به تمام ویژگی های جدید گوگل مجهز است.

سونی اکسپریا XZ1 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080p است که با پردازنده بالارده کوالکام، اسنپدراگون 835 عرضه شده است. این گوشی در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری XZ1 ظرفیت 2700 میلی آمپر ساعت دارد. این گوشی دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و 19 مگاپیکسلی Eye Motion در عقب است که قابلیت فیلمبرداری با نرخ 960 فریم در ثانیه (فیلمبرداری فوق آهسته) را دارد. دوربین عقب دارای ویژگی 3D Creator نیز می باشد.

این گوشی در رنگ های مشکی، آبی، نقره ای و صورتی در حال حاضر فقط در آمازون و با گارانتی به فروش خواهد رسید. اپراتورهای AT&T و T-Mobile نیز با این گوشی سازگارند، اما Verizon، Sprint و US Cellular اپراتورهایی هستند که در حال حاضر با گوشی جدید سونی سازگار نیستند.






منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار