کد خبر: ۱۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 20
بنا به گزارشی جدید، اسپیکر گوگل هوم مینی با قیمتی معادل ۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.
به گزارش آی تابناک، تاکنون چند گزارش در این رابطه منتشر شده است که شرکت گوگل تصمیم دارد یک نسخه‌ی کوچک‌تر از بلندگوی هوشمند گوگل‌ هوم معرفی کند. این محصول جدید درست همانند مدل فعلی گوگل هوم به دستیار شخصی گوگل اسیستنت مجهز خواهد بود تا با استفاده از آن بتوانید کارهایی مثل زمان‌بندی وظایف، کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی و پخش موسیقی را انجام دهید. حال بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط دروید-لایف منتشر شده است، قیمت گوگل هوم مینی معادل ۴۹ دلار خواهد بود.

قیمت 49 دلاری اسپیکر هوشمند گوگل

با توجه به قیمت ۴۹ دلاری تعیین شده برای این محصول، مسلما گوگل به‌دنبال رقابت مستقیم با اسپیکرهای اِکو دات کمپانی آمازون است. برای مقایسه، قیمت اکو دات هم‌اکنون ۵۰ دلار است. هم‌اکنون اسپیکر هوشمند گوگل هوم با قیمت ۱۲۹ دلار به‌فروش می‌رسد و این در حالی است که اسپیکر آمازون اکو ۱۷۹ دلار قیمت دارد. البته همیشه به دلیل مناسبت‌ها و ... قیمت اسپیکر هوشمند آمازون اکو با تخفیف‌هایی همراه است و افراد می‌توانند چندین بار در سال این محصول را با قیمتی کم‌تر از ۱۷۹ دلار خریداری کنند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Morning Consult، قیمت تعیین‌شده برای اسپیکرهای هوشمند یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب این محصولات توسط مشتریان است و این مورد جای تعجب ندارد. بنا به اعلام دروید-لایف که تصاویر جدیدی از بلندگوی گوگل هوم مینی به‌دست آورده است، اکنون می‌دانیم که این دستگاه در سه رنگ مرجانی، سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. براساس شایعات، این بلندگو در رویداد ۴ اکتبر (۱۲ مهرماه) گوگل به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

قیمت 49 دلاری اسپیکر هوشمند گوگل

 گوگل برای این رویداد، بیلبوردی در بوستون نصب کرده و علاوه بر این در هفته‌ی اخیر یک ویدیو برای مراسم یاد شده در یوتیوب منتشر کرده که در آن‌ها جزئیات بسیار کمی ارائه داده است. انتظار می‌رود در رویداد مورد بحث شاهد رونمایی رسمی از دو گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ۲ ایکس‌ال باشیم. همچنین اطلاعاتی در مورد پیکسل‌بوک و نسخه‌ی جدید پلتفرم واقعیت مجازی دی‌دریم منتشر شده است.

اسپیکر جدید گوگل همانند اِکو دات به یک شارژر دیواری متصل می‌شود و از باتری قابل شارژ بهره نخواهد برد. همان‌طور که در تصاویر بالای این مطلب مشاهده می‌کنید، تعدادی چراغ روی سطح بالایی این دستگاه تعبیه شده است. پیش‌بینی می‌شود در هنگامی که اسپیکر گوگل هوم مینی در حال گوش دادن به دستورات صوتی کاربر باشد، این چراغ‌ها روشن شوند یا شاید هدف از اضافه‌کردن چراغ‌های مورد بحث، جنبه‌ی زیبایی شناسی و جذاب‌تر کردن این اسپیکر هوشمند باشد.

اولین خبرها در رابطه با احتمال عرضه‌ی نسخه‌ مینی گوگل هوم، ماه گذشته منتشر شد. در این خبرها اشاره شده بود که گوگل تصمیم دارد با معرفی یک اسپیکر جدید، به رقابت مستقیم با اسپیکرهای اکو دات آمازون بپردازد. البته آمازون مثل همیشه به‌طور رسمی هیچ آمار و ارقامی از تعداد فروش اسپیکر اکو دات خود منتشر نکرده است.

آمازون صرفا به این مورد اشاره کرده است که اسپیکر ارزان‌قیمت اکو دات در روز Prime Day تابستان سال جاری بین مشتریان محبوبیت زیادی داشته و یکی از پرفروش‌ترین آیتم‌های ارائه شده در این فروشگاه بوده است. 

گوگل هوم مینی جدید یکی از اسپیکرهای هوشمند جدیدی است که از دستیار صوتی گوگل اسیستنت بهره می‌برد و به‌نظر می‌رسد غول دنیای جستجوگرهای اینترنتی می‌خواهد موفقیت گوگل هوم را یک‌ بار دیگر با محصول جدید خود تکرار کند. طی ماه‌‌های گذشته اسپیکرهای هوشمند دیگری از جمله LF-S50G سونی، زولو موجو انکِر، تیک‌ هوم Mobvoi و GA10 پاناسونیک نیز معرفی شده‌اند.

پایان پیام/ سلیمانی فر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار