تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 16
واتس‌آپ (whtasApp) با بیش از یک میلیون کاربر در روز یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های اجتماعی است. تیم توسعه‌دهنده واتس‌آپ (whtasApp) برای حفظ و ارتقا جایگاه خود و ماندن در صحنه رقابت با سایر پیام‌رسان‌ها، همواره به‌روزرسانی‌هایی را برای برنامه خود ارائه می‌دهند. هنوز مدت زیادی از اضافه شدن قابلیت استتوس­ های متنی خود تقریب نمی‌گذرد. پس از آن واتس‌آپ (whtasApp) قابلیت تصویر در تصویر را به تماس صوتی خود افزود و سپس حساب‌های تجاری. حالا شایعاتی درباره اضافه شدن قابلیت جدیدی با عنوان Delete for everyone مطرح شده است. در ادامه قصد داریم نگاهی به این قابلیت جدید داشته باشیم.

به گزارش آی تابناک : شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پیامی را به اشتباه برای شخصی ارسال کنید. در بسیاری از رسانه‌های اجتماعی برای رفع این مشکل راه‌حلی وجود دارد. برای مثال در اینستاگرام هنگامی‌که چنین اتفاقی می‌افتد کاربر به‌راحتی می‌تواند با ضربه زدن روی پیام و انتخاب گزینه unsend، آن را برای هر دو طرف گیرنده و فرستنده حذف کند. حالا به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده واتس‌آپ هم به دنبال اضافه کردن این‌چنین قابلیتی به پیام‌رسان خود است.

بر اساس شایعات واتس‌آپ در حال تست این قابلیت بر روی برخی دستگاه‌های دارای پلتفرم iOS است. بعلاوه برخی از افرادی که از نسخه بتا این اپلیکیشن استفاده می‌کنند هم ادعا کرده‌اند که این گزینه در تنظیمات برنامه آن‌ها موجود است.

بر اساس همین شایعات این قابلیت که به‌زودی در تمام نسخه‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت برای کاربران دو امکان جدید را فراهم می‌آورد، امکان ویرایش پیام و امکان حذف آن برای گیرنده. اما واتس‌آپ برای این ویژگی جدید محدودیتی هم تعیین کرده است. این قابلیت تنها در صورتی برای کاربر ممکن است که بیش از 5 دقیقه از ارسال پیام نگذشته باشد و گیرنده هم پیام را ندیده باشد (seen نکرده باشد). این قابلیت برای تمام انواع پیام‌ها از جمله پیام متنی، اسناد، فایل، تصویر، ویدیو و ... در دسترس قرار خواهد گرفت.

خوشبختانه آپدیت جدید این پیام‌رسان‌ برای هر دو پلتفرم معروف اندروید و iOS در راه است.






منبع : THE LEAKER 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار