کد خبر: ۱۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 15
پاورها قطعاتی مهم در کامپیوتر محسوب می گردند و در دو سال اخیر شاهد افزوده شدن ویژگی های همچون کنترل و مانیتورینگ نرم افزاری موارد مهم و حیاتی آنها بوده ایم که حتی در برخی مدل ها به وسیله نرم افزار قابل کنترل هستند.

به گزارش آی تابناک : اما کمپانی "انرمکس" (ENERMAX) به تازگی دو منبع تغذیه قدرتمند، حرفه ای و البته با ویژگی جدید را رونمایی کرده است که برای کاربران حرفه ای و اورکلاکرها یک گزینه ایده آل است. این خانواده با نام ENERMAX MaxTytan شامل دو منبع تغذیه با توان های 1050 و 1250 وات است.

این خانواده دارای یک نمایشگر دیجیتالی است که ولتاژ و جریان ریل شده را به کاربران نشان می دهد. همچنین فناوری DFRTM نیز امکان گردش برعکس فن پس از خاموشی، تا 10 ثانیه را به منبع تغذیه می دهد که موجب کاهش جمع شدن گرد و غبار داخل فن و منبع تغذیه می گردد. ENERMAX MaxTytan ها در حالت Fanless تا 70% از لود توان، نویز صوتی را در 0 دسی بل نگاه می دارد. دیگر فناوری موجود در این خانواده، می تواند فن های سیستم مانند CPU را پس از خاموش کردن سیستم، بین 40 تا 60 ثانیه روشن نگاه دارد. بدین ترتیب حرارت باقی مانده در کیس به سرعت خارج می گردد.






منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار