کد خبر: ۱۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 14
هایسنس از نسخه‌ی جدید تلویزیون لیزری خود برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه سیدیا ۲۰۱۷ رونمایی کرد. این تلویزیون، در واقع یک پروژکتور به‌ همراه تیونر تلویزیون است.
به گزارش آی تابناک : هایسنس از نسخه‌ی جدید تلویزیون لیزری خود برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه سیدیا ۲۰۱۷ رونمایی کرد. این محصول که با نام 100L8D رونمایی شده است و دارای برچسب قیمت ۱۰۰۰۰ دلاری است؛ از یک پروژکتور در فاصله‌ی نزدیک استفاده ‌می‌کند. ولی به دلیل وجود تیونر تلویزیون به صورت OTA و بلندگو‌های داخلی، شرکت هایسنس از نظر فنی می‌تواند این محصول را در رده‌ی تلویزیون‌ها قرار دهد.

ایده‌ای که پشت این محصول نهفته است، سرویس رسانی به کسانی است که نیازمند صفحه‌نمایش بزرگ و بدون محدودیت‌های سیستم‌های پروژکتوری معمولی هستند. با استفاده از یک لنز برای ایجاد تصویر در فاصله‌ای نزدیک، این ویدیو پروژکتور که قلب تلویزیون لیزری 100L8D است می تواند در فاصله‌ی کمی در جلو و پایین صفحه‌نمایش ۱۰۰ اینچی Zero-Edge Black diamond قرار گیرد. منبع نور لیزری تلویزیون 100L8D قادر به ۲۰۰۰۰ ساعت کار و تولید نور با شدت ۳۰۰۰ انسی لومن است. در حالی که موتور DLP از کمپانی تگزاس اینسترومنت دارای رزولوشن 4K با پتیبانی از دامنه رنج بالا (HDR10) است تا بتواند در اتاق یا محیط‌های روشن کار خود را به خوبی انجام دهد.

صفحه‌نمایش استفاده شده دارای صفحه‌ی مات است. بنابراین، نورهای موجود در محیط تاثیر زیادی روی این تلویزیون نخواهد داشت. همچنین این محصول بسیار سبک است و از تلویزیون‌های هم‌اندازه‌ی خود، وزن بسیار کمتری دارد که نصب و راه‌اندازی این محصول را آسان‌تر می‌کند. یکی دیگر از مزایای این محصول عدم نیاز به اتصال سیم به صفحه نمایش است و نیازی نیست که منبع تغذیه پشت تلویزیون باشد. از آن‌جایی که صفحه‌نمایش برای انعکاس بالای نور طراحی شده است تا تصویری کاملا شفاف را به چشمان کاربر انتقال دهد، زاویه‌ی دید این محصول محدود است و مانند تلویزیون های ال‌ای‌دی معمولی نیست.

پروژکتور از دو ورودی HDMI پشتیبانی می‌کند که به معنای محدودیت اتصال دستگاه‌هایی مانند بلوری و غیره است. ولی هایسنس از رابط کاربری هوشمندی استفاده کرده است که قابلیت دسترسی به برنامه‌های استریمینگ مانند نت فلیکس، وودو و... را دارد. برای کسانی که می‌خواهند از آنتن برای دیدن برنامه‌ها استفاده کنند، یک اتصال کواکسیال در نظر گرفته شده است. ولی کمپانی هایسنس روی برنامه‌ی تیکی لایو تاکید دارد؛ این برنامه اجازه می‌دهد کانال‌های محلی و تلویزیونی را به صورت استریمینگ مشاهده کنید.

در زمینه‌ی صوتی، تلویزیون لیزری 100L8D از دو درایور متوسط و دو بلندگو استفاده کرده است که هر کدام به وسیله‌ی آمپلی‌فایرهای ۱۵ واتی تقویت شده‌اند. این سیستم صوتی در سمت راست پروژکتور قرار دارد. مدل‌های قبلی، نیاز به جایگیری بلندگوها در یک ساندبار جداگانه داشت که نصب و راه اندازی محصولات را سخت‌تر می‌کرد. شرکت هارمن کاردن، تامین کننده‌ی سیستم صوتی این محصول است که از یک ساب‌ووفر ۸ اینچی با توان خروجی ۶۰ وات استفاده می‌کند. در صورتی که گیرنده‌ی A/V در این تلویزیون استفاده کنید، بلندگوهای داخلی همانند یک کانال مرکزی عمل خواهند کرد. شرکت‌ هایسنس، تاریخ دقیقی از زمان عرضه‌ی این محصول ارائه نکرده است. ولیبا صحبت‌هایی که در نمایشگاه سیدیا صورت گرفته است، این محصول در ماه‌های آتی در دسترس خواهد بود.









منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار