کد خبر: ۱۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 13
سعی کنید بدون درنگ پرفروش ترین ساعت جهان را نام ببرید: رولکس؟ سیکو؟ نظرتان درباره اپل واچ چیست؟ اپل طی کنفرانس امروز خود در تئاتر استیو جابز، در خبری تعجب برانگیز اعلام کرد که ساعت هوشمند این کمپانی، پرفروش ترین ساعت جهان است. منظورمان پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان نیست؛ زیرا ساعت اهالی کوپرتینو توانسته از منظر فروش، ساعت های سنتی را هم پشت سر بگذارد.
به گزارش آی تابناک : اپل واچ که برای نخستین بار در ماه آوریل 2015 عرضه شد، تا سه ماهه سوم 2016 توانست پس از رولکس، در جایگاه دوم پر فروش ترین ساعت جهان قرار گیرد. قرارگیری در رده دوم، به این معنا بود که اپل نام های بزرگی مانند فسیل، اُمگا، سیکو، پتک فیلیپ و کاسیو را کنار زده است. و حالا اپل توانسته آخرین رقیب خود را نیز از پیش رو بردارد. علاوه بر این، اپل می گوید که ساعت اش، بیشتر از هر دیوایس دیگری برای پایش ضربان قلب مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت های جدید Apple Watch Series 3 که امروز رونمایی شد قطعاً سبب می شود تا اپل برتری خود را در این صنعت حفظ کند؛ خصوصاً با درنظرگیری این موضوع که ورژن جدید ساعت هوشمند اپل، دیگری نیازی به هنگام سازی با نزدیک ترین آیفون برای اتصال به اینترنت ندارد. گفتنی است که بنابر آمار تایید شده، سال گذشته 21.1 میلیون ساعت هوشمند در سراسر جهان قپفروخته شده که توسط تولیدکنندگانی مانند اپل، ال جی، سامسونگ و هوآوی تولید شده اند.





منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار