کد خبر: ۱۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 12
مراسم معرفی و رونمایی محصولات جدید اپل، امروز ( ۱۲ سپتامبر) در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : غول تکنولوژی آمریکایی اپل قرار است امروز ( ۱۲ سپتامبر) از محصولات جدید خود نظیر سه مدل آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون ایکس و نسخه جدید ساعت هوشمند اپل (اپل واچ) و تلویزیون هوشمند (اپل تی وی) رونمایی کند.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بالاخره امروز انتظارها به پایان می رسد و محصولات جدید اپل با ویژگی های منحصر بفرد آنها که مدت هاست مورد بحث و گفتگوی مردم در فضای مجازی شده است، رونمایی خواهند شد. قرار است این مراسم ساعت ۱۰صبح امروز به وقت محلی کالیفرنیا و ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار شود.
اپل از سه مدل گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد: آیفون ایکس حاوی آخرین نسخه‌ سیستم‌عاملiOS ۱۱  خواهد بود و احتمالا در کنار رونمایی از آیفون ایکس، نسخه های جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تحت عنوان آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس ارائه خواهد شد.
انتظار می رود که آیفون ایکس هم حداقل۳ گیگابایت حافظه داشته باشد. همچنین این گوشی هوشمند دارای دوربینی با قدرت ۱۲مگاپیکسل در پشت گوشی و دوربین سلفی با ۷ مگاپیکسل است. همچنین گفته می شود که در آیفون ایکس، محل اتصال هدفن حذف شده است و بجای آن از قابلیت بدون سیم موسوم به ایر پادز (Air Pods) استفاده می شود. این گوشی از ویژگی های دیگری همچون نمایشگر بدون حاشیه، بدنه ای فلزی و پشتیبانی از واقعیت افزوده بهره خواهد برد.






منبع : سی ان بی سی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار