کد خبر: ۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 17
شرکت مایکروسافت در پی ایجاد تغییر و تحولات گسترده در موتور جستجوی معروف خود یعنی Bing طی سالهای اخیر، امکانات جدید و جلب توجهی را به این موتور جستجو اضافه کرده است. از جالب ترین امکاناتی که اخیرا به این موتور جستجو اضافه شده میتوان به ویجت مخصوص برای تست سرعت اینترنت اشاره کرد.

شرکت مایکروسافت در پی ایجاد تغییر و تحولات گسترده در موتور جستجوی معروف خود یعنی
Bing طی سالهای اخیر، امکانات جدید و جلب توجهی را به این موتور جستجو اضافه کرده است. از جالب ترین امکاناتی که اخیرا به این موتور جستجو اضافه شده میتوان به ویجت مخصوص برای تست سرعت اینترنت اشاره کرد.

وقتی صحبت از تست سرعت اینترنت باشد سرویس های آنلاین زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید با یکی کلیک ساده سرعت اینترنت خود را آزمایش کنید. اما اکنون مایکروسافت کار را بسیاری ساده تر کرده است و دیگر برای تست سرعت اینترنت نیازی به جستجوی این سرویس ها هم ندارید. کافی است در موتور جستجوی Bing عبارت "Internet Speed Test" را وارد کرده و از ویجت مخصوص مایکروسافت که در همین جا برای شما تدارک دیده شده استفاده نمایید.

البته به نظر میرسد که این ویجت در حال حاضر برای همه کاربراندر دسترس نیست. اما بدون شک تا چندی به شکل عمومی فعال خواهد شد. به احتمال زیاد این ویجت در مرحله آزمایشی است و به زودی تبدیل به یک ابزار کامل و اصلی خواهد شد. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا این ویجت بخشی از نرم افزار دسکتاپ مایکروسافت به همین منظور و برای تست سرعت اینترنت است یا نه.

نگاهی به چند سال اخیر Bing نشان میدهد که مایکروسافت در حال بالغ کردن این موتور جستجو با اضافه کردن ابزارها و امکانات جدید است. به عقیده برخی از کارشناسان این تنها بخشی از کوه یخی است که مایکروسافت برای تغییر و تحولات جدید موتور جستجویش در نظر دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار