کد خبر: ۱۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 12
نینتندو تاریخ برگزاری برنامه اینترنتی بعدی خود یعنی Nintendo Direct را مشخص کرد که گویا بازی Super Mario Odyssey نیز در آن حضور دارد.

به گزارش آی تابناک : در میان جدیدترین اخبار بازی، نینتندو اعلام کرد که برنامه بعدی اینترنتی این کمپانی، یعنی نینتندو دایرکت، در تاریخ ۲۳ شهریورماه، ساعت ۳ بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود. به گفته سازندگان، این برنامه روی بازی‌هایی که در ماه‌های آتی برای کنسول‌های نینتندو سوییچ و 3DS منتشر می‌شود، تمرکز دارد. هر یک از ویدیو‌ها به مدت زمان ۴۵۵ دقیقه خواهد بود. گفتنی است که استریم ژاپنی برنامه Nintendo Direct پنج دقیقه طولانی‌تر خواهد بود و به مدت ۵۰۰ دقیقه پخش خواهد شد.

همانند همیشه استریم نینتندو در وب‌سایت رسمی و کانال یوتیوب‌‌اش قابل تماشا خواهد بود. نینتندو هنوز اطلاعات دقیقی از بازی‌هایی که در این برنامه حضور خواهند داشت،‌ منتشر نکرده است، اما تایید کرده که بازی Super Mario Odyssey در میان آنها خواهد بود. یکی از بازی‌های دیگری که در میان بازی‌های این استریم به نمایش گذاشته خواهد شد بازی Metroid: Samus Returns است که برای نینتندو 3DSS ساخته شده است.

در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد راه‌یابی بسته الحاقی جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wildخواهیم بود که به همراه پروژه‌های دیگر، همچون بازی Xenoblade Chronicles 2 و بازی Sonic Forces در دسترس  کاربران قرار می‌گیرد و احتمال می‌رود که بازی‌های یاد شده نیز در استریم نینتندو حضور داشته باشند.






منبع : GAMESPOT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار