کد خبر: ۱۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 11
اپل قصد دارد به مناسبت دهمین سالگرد تولید گوشی آیفون مدل خاصی از این گوشی به نام آیفون ایکس را عرضه کند که دارای امکانات منحصر به فردی است.
به گزارش آی تابناک : تا به حال دو سایت خبری نزدیک به اپل اطلاعاتی را در مورد گوشی یاد شده منتشر کرده اند. ظاهرا قرار است نسخه ای خاص از سیستم عامل iOS بر روی این گوشی نصب شود که دارای قابلیت های خاصی است.

در کنار این گوشی، گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هم همراه با نمایشگرهای ال سی دی عرضه می شوند. اما گوشی آیفون ایکس مجهز به نمایشگر شفاف تر و پیشرفته تر OLED خواهد بود.

برخی اخبار حاکیست که آیفون ایکس مجهز به پردازنده قدرتمند شش هسته ای خواهد بود که در صورت عملی شدن این خبر گوشی یادشده به یکی از توانمندترین گوشی های هوشمند موجود در بازار مبدل خواهد شد.

نمایشگر OLED آیفون ایکس از دقت زیادتر، فناوری لمسی پیشرفته تر و قابلیت شارژ بی سیم هم برخوردار خواهد بود. احتمال می رود قیمت این گوشی از هزار دلار بیشتر شود. حسگر عنبیه و قابلیت شناسایی چهره و ضدآب بودن هم برای گوشی یاد شده در نظر گرفته شده است.

اپل همچنین قصد دارد مدلی تازه از ساعت خود و همین طور هدفون های ایرپاد را عرضه کند. به روزرسانی فیس آی دی و عرضه تعداد زیادی ایموجی متحرک هم در دستور کار این شرکت است.





منبع : زددی نت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار