کد خبر: ۱۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 11
بر اساس طرح نام گذاری‌های اپل، انتظار می‌رفت گوشی iPhone 2017 با نام‌های iPhone 7s و iPhone 7S Plus عرضه شوند. همچنین شایعه شده سومین محصول که طراحی جدید نیز دارد با نام iPhone 8 معرفی شود که به نظر ما می‌تواند منطقی باشد. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد نظر دیگری در مورد نام گذاری این گوشی مطرح است.

به گزارش آی تابناک، به نقل از ابرگیزمو، با توجه به این گزارش شایعه شده گوشی با طراحی جدید اپل در واقع به عنوان iPhone X (به عنوان آیفون 10 نامید می‌شود) شناخته می‌شود.

آیفون 8 یا آیفون X

این وب سایت ادعا کرده این خبر را توسط منبع قابل اعتمادی دریافت نموده است. iCulture قبلاً در مورد 1.5 iPad Pro اطلاعات درستی را منتشر کرده بود.

آیفون 8 یا آیفون X

 بنابراین به نظر می‌رسد این خبر نیز درست باشد. آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که iPhone 2017 می‌تواند همانند مدل‌های دیگر iPhone باشد که در قیاس با دیگر مدل‌ها طراحی متفاوت‌تری نیز دارا است.

آیفون 8 یا آیفون X

به هر حال تمامی این موارد به زودی در روز 21 شهریور ماه که قرار است کنفرانس خبری اپل برگزار شود مشخص خواهد شد. در این کنفرانس شاهد رونمایی از iPhone جدید به همراه ساعت هوشمند اپل سری 3 و تلویزیون 4K اپل خواهیم بود.

پایان پیام/

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار