کد خبر: ۱۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 10
با درز جزییاتی از سیستم عامل iOS 11 GM کاربران توانسته‌اند شناسه مدل ایرپادهای جدید اپل را شناسایی کنند.مطابق حرف و حدیث‌هایی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اپل قرار است به زودی نسخه‌ای اصلاح شده از ایرفون‌های بی‌سیم خود را روانه بازار کند. افشای آخرین نسخه از سیستم عامل iOS با نام iOS 11 GM از این حکایت دارد که نسخه جدید ایرپادهای بی‌سیم اپل دارای شناسه مدل ایرپاد 1.2 (AirPods1,2) خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : هرچند تغییرات نسخه جدید ایرپاد چندان قابل توجه نیست، اما همان طور که از تصویر  ایرپادهای جدید پیداست، چراغ وضعیت شارژ از داخل جعبه ایرپاد به بیرون منتقل شده است. این تغییر به کاربران اجازه می‌دهد که از وضعیت شارژ ایرپاد خود بدون نیاز به باز کردن در جعبه نگه‌دارنده آن مطلع شوند.

افشای جزییاتی از نسل جدید ایرپادهای اپل

علاوه بر این احتمال دارد که تغییرات و بهبودهای دیگری هم در نسخه جدید ایرپاد اعمال شده باشد، اما فعلا نمی‌توان به طور قطعی اظهارنظر کرد و باید تا دوازدهم سپتامبر یعنی دو روز دیگر صبر بکنیم.

افشای آخرین نسخه iOS علاوه بر ایرپادها جزییات بیشتری را در مورد آیفون 8 و همچنین نسل جدید اپل‌واچ‌های LTE در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است.

 






منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار