کد خبر: ۱۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 10
یک گوشی ساخت ایسوس با شماره مدل X018D در دیتابیس GFXBench حاضر شد. در همین خصوص اطلاعاتی در رابطه با آن مشخص شده که از جمله می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1440 در 720 اشاره کرد.

به گزارش آی تابناک : قلب تپنده این گوشی هوشمند پردازشگر MT6750T مدیاتک است که قدرتی معادل با اسنپدراگون 625 شرکت کوالکام دارد؛ پس می‌توان این مدل را یک گوشی میان‌رده دانست. براساس اطلاعات GFXBench، این پردازشگر 64 بیتی دارای 8 هسته از نوع A53 بوده و از حداکثر فرکانس 1.5 گیگاهرتز بهره می‌برد.

ایسوس

این پردازشگر مدیاتک از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی خواهد کرد که قابلیت افزایش با کارت حافظه را دارد. گوشی X018D تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و این نشان‌دهنده آن بوده که محصول موردنظر برای عرضه در بازارهای چین و هند، که بیشتر گوشی‌های اندروید موجود دو سیم‌کارته هستند، ساخته نشده است. دوربین اصلی این گوشی، 16 مگاپیکسلی به همراه فلاش و با قابلیت‌هایی چون فوکوس خودکار، تشخیص چهره و پشتیبانی از HDR است.

دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری فول اچ‌دی و همچنین گرفتن تصاویر 4K است. این گوشی تمامی حسگرهای معمول گوشی‌های هوشمند را دارا بوده و تنها فاقد نشان‌دهنده ضربان قلب و چیپ NFC است که البته دلیلی دیگر بر این ادعاست که محصول جدید ایسوس برای ارائه و رقابت در بازار میان‌رده‌ها تولید می‌شود.

این گوشی هوشمند به‌صورت پیش‌فرض دارای اندروید نوقا است. ایسوس به‌تازگی از خانواده ZenFone 4، که گوشی‌های هوشمند بسیاری را شامل می‌شود، رونمایی کرده است و بعید به‌نظر می‌رسد این گوشی نیز از این خانواده باشد. شرکت تایوانی ایسوس هنوز دستگاهی با نسبت تصویری 18:99 ارائه نکرده، بر خلاف دیگر رقبا که محصولات مختلفی با همین نسبت تصویر ارائه کرده‌اند.




منبع : ANDROIDHEADLINES 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار