کد خبر: ۱۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 10
استودیو دیستراکتیو کرییشنز با انتشار تریلری ۲۰ دقیقه‌ای از بازی استراتژی Ancestors Legacy، گیم پلی این بازی را نشان می‌دهد.

به گزارش آی تابناک : کمپانی 1C و استودیو Destructive Creations مدتی است که در حال کار روی پروژه استراتژی همزمان (RTS) خود یعنی بازی Ancestors Legacy هستند، بازی‌ای که وقایع آن در قرون وسطی اروپا رخ می‌دهد. حال در میان جدیدتریناخبار بازی، سازندگان تریلری از این بازی منتشر کردند که گیم‌پلی آن را به مدت ۲۰ دقیقه نشان می‌دهد.

در تریلر گیم‌پلی این بازی شاهد یکی از ماموریت‌های این بازی بودیم که در حین آن توانستیم نگاهی به مبارزات و دیگر محتویات بازی بیاندزیم. در حالی که ویدیوی یاد شده گیم‌پلی یکی از مراحل را نشان می‌دهد اما توانستیم از داستان بخش تک‌نفره این بازی تا حدودی با خبر شویم.

در بازی Ancestors Legacy کاربران با مشخص کردن نیروی خود از بین چهار ملیت یعنی وایکینگ‌ها، آنگلوساکسون، آلمان و اسلاو، هدایت آنها را بر عهده می‌گیرند و به نبرد با دشمنان می‌روند. البته گفتنی است که پیروز شدن در این بازی فقط به جمع‌آوری منابع خلاصه نمی‌شود و کاربران باید با پیدا کردن مانور‌های خود روند بازی استراتژی خود را پیش ببرند تا بتوانند پیروز از میدان خارج شوند.

بازی Ancestors Legacy برای عرضه در  سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است و برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان و  پی سی منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. همینطور در ادامه می‌توانید تریلر روند بازی Ancestors Legacy را که به مدت ۲۰ دقیقه است تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p | دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD1080p






منبع : DUALSHOCKERS 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار