تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 09
اگرچه شاید بسیاری از کاربران، اقدامات اخیر اینستاگرام در تقلید از قابلیت‌های اسنپ‌چت و به‌طور خاص ویژگی Stories را مورد تمسخر قرار دهند، اما این قابلیت محبوب توانسته به سرعت خود را در دل میلیون‌ها کاربر این اپلیکیشن تصویرمحور جا کند و به اصطلاح، روی دست اسنپ‌چت بلند شود.

به گزارش آی تابناک : در اوایل سال جاری میلادی نیز، قابلیتی مشابه در اپلیکیشن فیس‌بوک ارائه شد که البته این ویژگی جدید نتوانست به توفیق چندانی دست یابد. حال اینستاگرام در تلاش است تا بتواند قابلیت ارسال مستقیم Stories را به اپلیکیشن فیس‌بوک فراهم کند.

این قابلیت فعلا در حال گذراندن مراحل آزمایشی خود است، اما در صورت کسب چراغ سبز لازم، به اینستاگرامی‌ها این اجازه را خواهد داد تا بتوانند Stories ثبت شده خود در اینستاگرام را مستقیما در فیس‌بوک به اشتراک بگذارند که این کار، افراد را از دردسرهای ارسال مجدد Stories در فیس‌بوک راحت خواهد کرد.

اینستاگرام

در حال حاضر، این قابلیت برای کاربران پرتغالی فیس‌بوک فعال شده و این شرکت هنوز در خصوص تایید و یا رد این اخبار، هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است که البته جای تعجبی هم ندارد چراکه فیس‌بوک همواره در قبال ویژگی‌هایی که هیچ‌ تضمینی برای عرضه عمومی ‌آن‌ها وجود ندارد، سکوت اختیار می‌کند.

علاقه‌مندان به اپلیکیشن اینستاگرام بی‌تردید از این ویژگی جدید استقبال خواهند کرد زیرا از این طریق، قادر خواهند بود تا بدون آن‌که دوستان و بستگان خود در فیس‌بوک را آزرده خاطر کنند، میزان استفاده از این اپلیکیشن را به حداقل برسانند. گفتنی است اضافه شدن این قابلیت برای فیس‌بوک نیز مفید خواهد بود چراکه محتوای بیشتری در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، اخیرا قابلیت Stories را به تمامی ‌اپلیکیشن‌های فیس‌بوک اعم از مسنجر و واتس‌اپ اضافه کرده است. از آن جایی‌که این قابلیت از نوآوری کمتری در مقایسه با ویژگی به‌کار رفته در اسنپ‌چت برخوردار است، تنوع اپلیکیشن‌ها می‌تواند در معرفی بهتر ویژگی‌های جدید به کاربران این شبکه اجتماعی مثمرثمر واقع شود.





منبع : ENGADGET 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار