کد خبر: ۱۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 09
فرقی ندارد سیمکارت شما متعلق به کدام اپراتور باشد، از اولین ساعت های روز که چشم وا میکنید، تا آخرین ساعت های شب، پیامک های تبلیغاتی مانند یک دوست بامعرفت هیچگاه فراموشتان نمی کنند. آوای انتظار، آهنگ پیشواز، تور 5 روزه زمینی، کاشت مو، کاشت ناخن، از بین بردن موهای زائد، حراج تابستانه و... تنها نمونه کوچکی از این پیام های گسترده هستند.
به گزارش آی تابناک : خبر خوب اینست که این پیام ها تنها برای شما آزار دهنده نیستند. آذری جهرمی، وزیر ارتباطات روز گذشته در خصوص این پیامک ها و بر هم زدن آرامش و حریم شخصی مردم در حساب اینستاگرام خود، توضیحاتی ارائه کرده است، که نشان میدهد برای سازماندهی پیامک ها و در حالت خوش بینانه کم کردن میزان آنها نقشه ای در سر دارد. او گفته که پیامکهای تبلیغاتی مزاحم آرامش مردم شده و حریم خصوصی آنها را به هم ریخته است. پس از ساماندهی پنلهای ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اکنون ارسال این پیامکها از طریق شماره های عادی فزونی یافته است. او در ادامه توضیح داد:

صاحبان کسب و کار بایستی به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند و متوجه این موضوع باشند که این نوع تبلیغات اثر عکس دارد. وزارت ارتباطات نیز برای این نیاز مشروع کسب و کارها بایستی با همکاری مرکز ملی فضای مجازی راهکاری اندیشه کند. به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با تمام توان جلوی مزاحمت برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب و کارها که نیازمند بهره گیری از این فضا هستند را بیابد. بزودی سامانه ای برای دریافت گزارشهای آنلاین شکایات مزاحمتها و توقف سریع آنها راه خواهیم انداخت.
بدین صورت با برنامه پیش روی وزیر ارتباطات، باید به زودی شاهد کم شدن میزان پیام های دریافتی تبلیغاتی باشیم. آیا این پیام ها برای شما هم آزاردهنده است؟ شما برای رهایی از این پیام ها از چه راهکاری استفاده میکنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.







منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار