کد خبر: ۱۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 08
علی رغم کاهش آمار فروش آیفون های اپل در یک سال جاری و واگذاری تمام این سهم از دست رفته به برندهای محلی، جدیدترین بررسی موسسه آماری «Korea International» نشان می دهد که تا سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ اپل همچنان بیشترین موبایل فعال را در پرجمعیت ترین کشور دنیا دارد.

به گزارش آی تابناک : بر این اساس تا پایان ماه جولای بیش از ۱۷۰ میلیون آیفون فعال در چین به ثبت رسیده است، در حالی که هوآوی با مجموع ۱۳۲ میلیون دستگاه در جایگاه بعدی قرار دارد. اوپو دیگر برند چینی نیز با رکورد ۱۲۴ میلیون رتبه سوم را از آن خود کرده است.

گزارش «Korea International» همچنین نشان می دهد که جوانان چینی بیشترین تمایل را به سمت محصولات وطنی نشان می دهند. به عنوان مثال بیش از ۵۰ درصد خریداران موبایل های اوپو سنی مابین ۱۶ تا ۲۵ سال دارند.

نکته جالب دیگر مربوط به نرخ وفاداری کاربران به برند در حال استفاده آنها است، جایی که بیش از ۵۳ درصد از صاحبان آیفون ها اعلام کرده اند موبایل بعدی آنها نیز از همین پلتفرم خواهد بود. این در حالی است که مثلاً تنها ۲۵ درصد از مشتریان فعلی محصولات اوپو دوباره به سراغ تلفن های هوشمند این شرکت خواهند رفت. این رقم برای برندی چون سامسونگ تنها ۷.۲ درصد است.

طبق دیدگاه موسسه کره ای، برند سامسونگ در کشور چین، از زمان عرضه آیفون ‌۶ تا به امروز هرگز نتوانسته از زیر فشار رقبای خود خارج شود و به طور نسبتاً دائمی در حال از دست دادن بازار خود در این کشور است.





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار