کد خبر: ۱۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 07
قابلیت جدید گوگل مپ برای کمک به تردد راحت معلولان در حالی توسط گوگل رونمایی شده است که این کمپانی به تازگی از ویژگی جدیدی رونمایی کرده که به معلولان اطلاعات بیشتری در مورد محل موردنظرشان و امکان رفت‌وآمد آسان در خیابان‌ها و ساختمان‌های آن را ارائه می‌کند.
به گزارش آی تابناک، قابلیت جدید گوگل مپ هر از چند گاهی کاربرانش را سورپرایز می کند که در این میان و در تازه ترین تغییراتش به ارائه خدمتی برای تردد آسان معلولان پرداخته است که این قابلیت با کمک راهنمایان محلی local guids به ارائه امکان استفاده از ویلچر در مناطق جستجو شده و وجود سطوح شیب‌دار برای دسترسی بهتر افراد ناتوان و کم‌توان می‌پردازد.

قابلیت جدید گوگل مپ برای معلولان

در حال حاضر در بخش امکانات نقشه گوگل در مناطقی که توسط راهنمایان محلی اطلاع‌رسانی شده ، گزینه ورودی دارای دسترسی برای ویلچر است افزوده شده است.

لبته این اطلاعات در حال حاضر برای همه مناطق قابل نمایش نیست زیرا هنوز اطلاعات محدودی در مورد محل‌های دارای دسترسی برای عبور معلولان ارسال شده است.

قابلیت جدید گوگل مپ برای معلولان

در حال حاضر این امکان اکنون فقط در آمریکا در مورد برخی مناطق محدود در دسترس قرار گرفته است. ویژگی جدید به افراد دارای ناتوانی‌های جسمی کمک می‌کند تا تجربه بهتری در بازدید از مناطق مختلف داشته باشند.

پایان پیام/
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار