کد خبر: ۱۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 05
پنج گجت برتر توسط شرکت‌های تکنولوژی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ آلمان معرفی و رونمایی شد.
به گزارش آی تابناک : نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ که در شهر برلین آلمان برگزار می شود،   یکی از بزرگترین رویدادهای جهانی است که در آن شرکت های تکنولوژی در سراسر جهان از جدیدترین محصولات الکترونیکی، تکنولوژی و لوازم خانگی خود رونمایی می‌کنند. اولین کنفرانس ایفا در سال ۱۹۲۴ برگزار و این رخداد در سال ۱۹۳۹ میلادی به یک نمایشگاه سالانه تبدیل شد.

در این گزارش به معرفی پنج گجت برتر که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ آلمان معرفی و رونمایی شد، می پردازیم:

ساعت هوشمند گیر اسپورت

با اینکه شرکت سامسونگ حدود دو هفته پیش از گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت ۸ رونمایی کرد، با این حال در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از گجت های جدید دیگرش نیز رونمایی کرد. یکی از مهم ترین گجتهای معرفی شده سامسونگ، ساعت هوشمند گیر اسپورت بود که مثل هر سازنده دیگری در بازار داغ ساعت های هوشمند، به امر سلامت و تناسب اندام کاربران توجه و اهمیت ویژه ای قائل شده است.

بدین ترتیب، ساعت هوشمند گیر اسپورت به حسگر و GPS مجهز شده است بنابراین می توان گفت این ساعت بطور کامل برای شناگران حرفه‌ای (تا عمق ۵۰ متری از سطح آب) ساخته شده است. این ساعت همچنین یک نمایشگر دارد که دائما نبض و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد. این ساعت به یک صفحه نمایش ۱.۲ اینچی آمولد مجهز است و باتری آن حدود دو روز شارژ نگه می دارد. قیمت این محصول بعد از آغاز عرضه آن در پاییز سال جاری حدود ۴۰۰ یورو خواهد بود.

پنج ابزار فناوری برتر در ایفا ۲۰۱۷ +عکس

چراغ هوشمند

شرکت فیلیپس در  نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ آلمان، از یک چراغ هوشمند رونمایی کرد که این محصول قابلیتهای منحصر بفرد و جدیدی دارد و می تواند بعنوان یک محصول شگفت انگیز در دکوراسیون خانه های مدرن بکار گرفته شود.

این چراغ هوشمند قابلیت اتصال به شبکه بی سیم اینترنت  (wifi ) را داراست که می تواند رنگ های نور خود را تغییر دهد و متناسب با محیط منزل و اطراف شود. همچنین این چراغ دارای بلندگوهایی است که می تواند موسیقی دلخواه کاربران را پخش کند.

چراغ منحصر بفرد و هوشمند فیلیپس در اصل بعنوان یک لوستر مدرن که از سقف اتاق غذاخوری یا نشیمن آویزان می شود، طراحی و ساخته شده است و قابلیت تغییر رنگ نورهای این چراغ هوشمند برای آن است که در طول شبانه روز، نیاز افراد به رنگ نور تغییر میکند و ممکن است با تغییر آب و هوا نظیر روز آفتابی یا ابری، نیاز داشته باشند نور منزل خود را تغییر دهند. قیمت این محصول جدید پس از ورود آن به بازار ۲۵۰ یورو خواهد بود.

پنج ابزار فناوری برتر در ایفا ۲۰۱۷ +عکس

تروموستات هوشمند

در حال حاضر ترموستات‌های بسیاری در بازار وجود دارند که قابلیت تنظیم دمای منزل را دارند، اما ترموستات هوشمند Nest قابلیت های جدید و جالبی دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند. این ترموستات هوشمند، قابلیت اتصال به شبکه بی سیم اینترنت (wifi ) را دارا بوده و قادر است حتی با گوشی هوشمند کاربران و از راه دور، دمای منزل کاربران را کنترل کند.

این دستگاه هوشمند می تواند از مبالغ هنگفت صورت حساب و قبض های برق و انرژی کاربران بکاهد و بر اساس تعداد افراد و مهمان هایی که در منزل وجود دارند، دمای هوای خانه را کنترل و تنظیم کند.

تنها مشکل آن قیمت بالای این محصول است و برآورد می شود به هنگام عرضه آن حدود ۲۰۰ یورو باشد.

پنج ابزار فناوری برتر در ایفا ۲۰۱۷ +عکس

دوربین E-M۱۰ Mark iii الیمپوس

امروزه با اینکه گوشی‌های هوشمند و پرچمدار بسیاری در جهان با قابلیتهای بالای عکاسی و دوربین‌های به نسبت پیشرفته ظاهر می شوند، اما همچنان دوربین‌های عکاسی در جایگاه پر اهمیت خود باقی مانده‌اند. این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی الیمپوس دارای لنزهای قابل تعویض است. از دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به فیلمبرداری ۴K ، ۱۲۰ فریم در ثانیه ( full HD) و فیلترهای عکاسی خلاقانه اشاره کرد. این دوربین همچنین امکان فوکوس خودکار خود را بهبود بخشیده و بطور کلی از نسخه های قبلی خود پیشرفت‌های بسزایی کرده است. قیمت این محصول از اواخر سپتامبر حدود ۱۰۰۰ یورو خواهد بود.

پنج ابزار فناوری برتر در ایفا ۲۰۱۷ +عکس

لپ تاپ گیمینگ

شرکت ایسوس در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از یک هیولای گیمینگ و مخصوص بازی در عرصه رایانه های دستی (لپ تاپ) رونمایی کرد که ویژگی های منحصر بفرد این محصول آن را از سایر رقبای خود متمایز می سازد. یکی از این ویژگی‌ها آن است که قابلیت اتصال به کنترلر بی سیم دستگاه ایکس باکس Xbox Wireless را بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزار اضافی را داراست. همانطور که انتظار می‌رود این محصول ارزان عرضه نخواهد شد و برآورد می شود قیمت آن بالغ بر ۲۰۰۰ یورو باشد. 

پنج ابزار فناوری برتر در ایفا ۲۰۱۷ +عکس





منبع : ایندیپندنت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار