کد خبر: ۱۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 05
شرکت اپل اعلام کرده که رسما ارائه خدمات و تعمیرات نسل ششم آیپاد نانو را متوقف خواهد کرد و از این پس این محصول شامل خدمات پس از فروش اپل نخواهد بود.
به گزارش آی تابناک : همانطور که می‌دانیم تولید نسل ششم آیپاد نانو از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۰ میلادی آغاز شد و توقف آن دو سال پس از آن یعنی سپتامبر ۲۰۱۲ انجام شد. شرکت آمریکایی اپل بطور معمول وقتی تولید محصولی را متوقف می‌کند تا پنج سال بعد به مشتریان خدمات پس از فروش و تعمیرات را ارائه می‌دهد.

هم اکنون در سال ۲۰۱۷ و با گذشت پنج سال از توقف تولید آی‌پاد نانو، اپل رسماً در اپل استور اعلام کرد که تعمیرات و خدمات پس از فروش آی‌پاد نانو را نخواهد پذیرفت. البته طبق قانون شرکت اپل، دارندگان کالیفرنیایی آیپاد نانو  تا دو سال دیگر یعنی تا سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی با تماس باapple store یا AppleCare می‌توانند از خدمات و تعمیرات آیپاد خود بهره‌مند شوند.

این غول تکنولوژی همواره تحت تاثیر مشغله‌های جدیدش در طراحی، ساخت و معرفی محصولات خود، اقدام به توقف تولید و خدمات پس از فروش محصولات قدیمی خود کرده است.

در حال حاضر نیز اپل خود را برای کنفرانس مطبوعاتی و رویداد ۱۲ سپتامبر رونمایی از محصولات جدیدش نظیر گوشی های هوشمند آیفون۸، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، سری جدید ساعت های هوشمند اپل ( اپل واچ ۳) و نسل پنجم تلویزیون های هوشمند اپل ( اپل تی وی ) آماده می‌کند. انتظار می‌رود ساعت هوشمند جدید اپل از فناوری LTE پشتیبانی کرده و سری جدید تلویزیون هایش نیز از فناوری کیفیت تصویر 4K و HDR بهره می‌برد.

یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد نسل ششم آیپاد نانو، طراحی مربعی شکل آن و هم‌اندازه بودن آن با ساعت مچی بود. همانطور که می‌دانیم هم ‌زمان با تولید نسل ششم آیپاد نانو، بندها و اکسسوری‌های مختلف با طرح های جذاب برای این محصول ساخته و تولید شد که بدین ترتیب ظاهر آن شبیه ساعت‌های هوشمند اپل (اپل واچ‌) امروزی شده بود. می‌توان گفت که نسل ششم آی‌پاد نانو در واقع نسل‌ اولیه ساعتهای هوشمند اپل( اپل واچ‌) بود.

نسل ششم آیپاد نانو برخلاف نسل پنجم آن دوربین فیلم‌برداری و اسپیکر نداشت اما بجای آن از یک صفحه لمسی و قابلیت تغییر بهره مند بود ،در نسل هفتم آی‌پاد نانو اپل از طراحی مربعی شکل نسل ششم تغییر نظر داد و آن را دوباره به صورت مستطیل شکل درآورد. شرکت اپل بعدها به نسل هفتم آی‌پاد، کلید خانه Home را هم افزود.





منبع : MACRUMORS 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار