کد خبر: ۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 05
استودیو Bedtime با انتشار تریلری جدید، تاریخ انتشار بازی Figment را که در سبک موسیقی محور و ماجراجویی طراحی شده است، مشخص کرد.

به گزارش آی تابناک : در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیوی دانمارکی بدتایم دیجیتال گیمز (Bedtime Digital Games) اعلام کرد که دومین پروژه‌اش، یعنی بازی Figment که در سبک موسیقی-محور و ماجراجویی طراحی شده است، ماه جاری منتشر خواهد شد. در این راستا بازی مذکور پس از انتشارش برای پلتفرم‌های پی سی، مک و لینوکس در دسترس قرار می‌گیرد و پس از آن در زمستان سال جاری به کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و سوییچ راه پیدا می‌کند. ضمن اعلام  این خبر، سازندگان تریلری نیز از این بازی منتشر کردند که به ما اجازه می‌دهد نگاهی کلی به آن بیندازیم.

در این بازی کاربران در نقش داستی قرار می‌گیرند و با همکار خود یعنی پایپر، سفر خود را در مغز انسان آغاز می‌کنند. در این سفر کاربران در دنیایی که در مغز انسان اتفاق می‌افتد به حل معما‌ها می‌پردازند تا بتوانند کابوس‌ها را از آن دور کنند و شجاعت را جایگزین آن بکنند.

سازندگان در مورد داستان این بازی نوشتند:

 به دنیای بازی Figment خوش آمدید؛ دنیای سورئالی که تمامی افکار، نیاز‌ها و خاطرات یک انسان در آن جای گرفته است. ذهن مذکور سالیان سال با آرامش همراه بوده است، اما در پی اتفاقی ناگوار، آرامش آن به هم خورد و تفکرات جدید و موجودات کابوس-مانند سراسر آن را فرا گرفته است. تنها شانس داستی، موجودی بداخلاق که در قالب شجاعت در این ذهن خدمت می‌کرد، بازگشت به مسئولیت قبلی‌اش است تا بتواند با ترس‌های این ذهن روبه‌رو شود و آنها را نابود کند.

استودیو بدتایم سه سال اخیر در حال کار روی این پروژه بوده است و همان‌طور که در تریلر پیشین دیدیم این بازی از جلوه‌های هنری زیبایی برخوردار است. این پروژه در واقع بازی دوم این استودیو به شمار می‌رود که پس از بازی Back to Bed در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. سازندگان از اولین بازی این استودیو به‌عنوان یک «موفقیت بزرگ» یاد کرده‌اند.

در حال حاضر قیمت بازی Figment هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که قیمت آن همانند دیگر بازی‌های مستقل باشد. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Figment را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان  بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید






منبع : DUALSHOCKERS 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار