کد خبر: ۱۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 03
Road Rage یک بازی مسابقه‌ای جهان‌باز با محوریت موتور سیکلت است که اکتبر امسال منتشر خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : معمولا سالانه شاهد انتشار بازی‌های زیادی با محوریت مسابقات ماشین‌سواری هستیم. با این حال بازی‌های  که تمرکز اصلی آن‌ها فقط روی مسابقه با موتور سیکلت باشد، منتشر نمی‌شوند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو تیم 6، سازنده بازی Road Rage و کمپانی مکسیموم گیمز، ناشر بازی، تاریخ انتشار آن را اعلام کرده‌اند. بر این اساس این بازی در تاریخ ۲ آبان (۲۴ اکتبر) برای پلی استیشن 4، کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. 

تمرکز اصلی بازی Road Rage روی مسابقه با موتور سیکلت است که البته این مسابقات، شکلی قانونی و رسمی ندارند و در اصل شما باید در خیابان‌های شهر، وارد مسابقات غیرقانونی شوید؛ مسابقاتی که در آن‌ها می‌توانید به رانندگان دیگر ضربه زده و آن‌ها را سرنگون کنید و البته در مقابل آن‌ها نیز می‌توانند چنین کاری با شما انجام دهند. Road Rage همچنین یک بازی جهان‌باز است و می‌توانید آزادانه در سطح شهر آن، رانندگی کنید. 

هدف شما در بازی، کسب پول و شهرت است تا خودتان را به عنوان بهترین راننده موتور سیکلت در شهر مطرح کنید. در این راه می‌توانید موتور‌های جدیدی خریداری کرده یا موتور خودتان را شخصی‌سازی کنید. همچنین شاهد تنوع بالایی از سلاح‌ها شامل زنجیر و چوب و موارد دیگر نیز خواهیم بود که با آن‌ها، می‌توانید رقبای خودتان را در طول مسابقات سرنگون کنید. طبق اعلام سازندگان، بازی در مجموع ۹۰ مرحله اصلی و فرعی خواهد داشت. 

در حالی که کم‌تر از دو ماه تا انتشار بازی Road Rage باقی مانده، پیش‌فروش آن هم آغاز شده است و می‌توانید این بازی را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. در پایان می‌توانید تصاویری از بازی را مشاهده کنید:

بازی road Rage







منبع : dualshockers 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار