کد خبر: ۱۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 03
روز گذشته و در رویداد اختصاصی لنوو در IFA 2017 در شهر برلین، این شرکت از یک تبلت هیبریدی جدید با نسل جدید پردازنده‌های اینتل، پشنیبانی از شبکه LTE و دوربین ۳ بعدی رونمایی کرد.

به گزارش آی تابناک : تبلت‌های هیبریدی سری Miix از شرکت لنوو چند سالی است که به عنوان محصولاتی کاربردی در میان کاربران شناخته می‌شوند. به تازگی لنوو در حاشیه بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری اروپا، از نسل جدید خانواده Miix 520 رونمایی کرد که بر خلاف سخت افزار میان رده نسل قبلی که از پردازنده‌های Core M استفاده می‌کرد، امسال این تبلت به پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته‌ای اینتل Core i7 مجهز شده است.

با این اوصاف، می‌توان گفت نماینده چینی‌ها قدرت بیشتری نسبت به پرچم‌دار تبلت‌های ویندوزی، مایکروسافت سرفیس پرو دارد که چندی پیش معرفی شد. لنوو Miix 520 به ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD و یک نمایش‌گر ۱۲.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز است. همچنین از درگاه USB-C و دوربین سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند و همراه با قلم اختصاصی لنوو عرضه خواهد شد.

پیش از این مایکروسافت نسخه‌ای از سرفیس پرو با قابلیت پشتیبانی از LTE را رونمایی کند، لنوو فرصت را غنیمت شمرد و نسخه LTE از Miix 520 را معرفی نمود. این تبلت به یک صفحه کلید قابل جدا سازی و یک پایه قابل تنظیم مجهز شده تا هر چه بیشتر به یک لپ‌تاپ شباهت داشته باشد. سازنده  در این پایه از لولای بندساعتی، مانند آن‌چه که در سری لپ‌تاپ‌های یوگا دیده می‌شود، استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده در Miix 520 امکان تعامل با دستیار صوتی کورتانا را از راه دورتر و تا فاصله ۴ متری فراهم می‌کند.

لنوو قصد دارد از ماه اکتبر تبلت Miix 520 را در دو رنگ خاکستری روشن و تیره و با قیمت ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه کند که البته این قیمت شامل کیبورد و قلم مخصوص لنوو هم می‌شود. رنگ خاکستری روشن بسیار شبیه به سرفیس پرو است اما به گفته لنوو نسخه تیره آن که Iron Gray نامیده می‌شود، ظاهر جدیدی به تلبت‌های هیبریدی مشابه خانواده سرفیس می‌بخشد.

گالری تصاویر (13 تصویر )





منبع : جی اس ام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار