کد خبر: ۱۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 02
شرکت Fanatec فرمان بازی جدید خود را که با بهترین مواد ساخته شده است برای اکس باکس وان عرضه کرد. در ادامه با کافه اکس باکس همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : در اواخر سال ۲۰۱۵ این شرکت خط تولید لوازم شبیه سازی مسابقه ای را به نام  ClubSport Light به راه انداخت. این تجهیزات به منظور پایین آوردن قیمت این لوازم در بازار طراحی شدند. این شرکت ClubSport Light را به همراه فرمان برای کنسول اکس باکس وان اکس عرضه کرد.

Fanatec گزینه های دیگری هم برای اکس باکس وان دارد اما هر کدام قیمت ویژه خود را دارند. نزدیک به دو سال فرمان P1 با قیمت ۴۰۰$ برای اکس باکس وان وجود داشت. حال فرمان الیت با مواد مرغوب و ویژگی های بیشتر ساخته شده است.

نسخه الیت این فرمان تمام قابلیت های فرمان P1 را دارد که علاوه بر آن بدنه آلومینیمی برس خورده و چراغ های رنگی زیبا در بالای آن خودنمایی می کنند. هم چنین این فرمان از دنده اتوماتیک بهره می برد. دکمه های روی بدنه این فرمان قابل تعویض بوده و طبق نماد های هر بازی می توانید آن ها را تغییر دهید. واضح ترین بهبود این نسخه مواد استفاده شده در فرمان است و این که این بار دنده دستی از فرمان حذف شده است.

فرمان P1 این شرکت هم اکنون با قیمت ۱۵۰$ در دسترس است که با ClubSport V2و  ClubSport V2.5 سازگاری دارد.





منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار