کد خبر: ۱۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 02
دیگر می‌توان با خیال راحت تاریخ 12 سپتامبر را بر روی تقویم‌های خود به عنوان روزی که اپل از محصولات خود رونمایی خواهد کرد، علامت بزنیم.
به گزارش آی تابناک : دیگر می‌توان با خیال راحت تاریخ 12 سپتامبر را بر روی تقویم‌های خود به عنوان روزی که اپل از محصولات خود رونمایی خواهد کرد، علامت بزنیم. طبق انتظارات، اپل از 3 آی‌فون جدید، 2 به‌روزرسانی برای آی‌فون 7 و 7 پلاس، به همراه یک آی‌فون پیشرفته با صفحه نمایش بدون حاشیه و اولد و همچنین ویژگی‌های خیره‌کننده دیگری مانند تشخیص سه‌بعدی چهره، رونمایی می‌کند. از دیگر محصولات می‌توان به اپل واچ جدید، که احتمالا سری سوم آن باشد، اشاره کرد که با یک چیپ LTE جدید معرفی می‌شود و به هر چه بیشتر مستقل شدن آن از آی‌فون کمک می‌کند.

 این مراسم اولین مراسمی خواهد بود که در تماشاخانه جدید استیو جابز در محوطه تازه تاسیس Spaceship و در داخل کوپرتینو انجام می‌گیرد. اپل در دعوتنامه رسمی خود اشاره کرده است که "ما را در مکان جدیدمان ملاقات کنید.” طبق برنامه‌ریزی‌ها، این مراسم از ساعت 10 شب، به وقت محلی، شروع می‌شود و می‌توان انتظار داشت که محصولات جدید شرکت در تاریخ 22 سپتامبر در فروشگاه‌ها عرضه شود.

گوشی هوشمند جدید اپل که به مناسبت دهمین سال تولید آی‌فون عرضه می‌شود، دارای صفحه نمایش بدون حاشیه، سیستم تشخیص چهره کاربر، پردازشگر A11 اپل، یک باتری به شکل L که عمر و توان بیشتری نسبت به باتری‌های موجود دارد و همچنین امکاناتی برای واقعیت مجازی خواهد بود. این محصول در نسخه‌های 64، 256 و 512 گیگابایتی عرضه می‌شود و تخمین زده می‌شود که بین 1000 تا 1400 دلار قیمت‌گذاری شود.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.

آیفون8
منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار