کد خبر: ۱۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 31
انتظار ها از آیفون جدید بسیار بالاست و طبق شایعات و اخبار منتشر شده قرار است آیفون جدید با ویژگی های بسیار جدیدی در اختیار کاربران قرار گیرد. به همین دلیل هم به نظر می رسد که سامسونگ برای عقب نماندن از رقیب دیرینه خود، برنامه های بسیاری را برای پرچمدار بعدی اش در بهار 2018 در نظر گرفته است.
به گزارش آی تابناک : طبیعتا در گلکسی اس 9 پیشرفت های بسیاری را شاهد خواهیم بود. با این وجود برخی منابع خبر داده اند که قسمت هایی از سخت افزار دستگاه هیچ تغییری نخواهند کرد.

XDA اعلام کرده است که گلکسی اس 9 از تراشه Snapdragon 845 بهره مند خواهد بود و نسخه سیستم عامل آن نیز Android 8 می باشد.

علاوه بر این ها طبق گفته برخی از منابع، گلکسی اس 9 به دوربین دوتایی مجهز می شود و سنسور اثر انگشت هم به جایی معقول تر، مثلا در مرکز پشت گوشی همانند گوگل پیکسل، تغییر مکان خواهد داد. سامسونگ هنوز به تکنولوژی ترکیب حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش دست نیافته است اما تحلیل گران انتظار دارند که این فناوری در نوت 9 استفاده شود.

از نظر حافظه رم، احتمالا رم 4 گیگابایت برای اس 9 منظور شود (با این که نسخه کره ای اس 8، رم 6 گیگابایتی دارد) و حافظه داخلی نیز همان 64 گیگابایت باقی خواهد ماند. همچنین صفحه نمایش تقریبا بدون تغییر با رزولوشن QHD+، و ابعاد 18.5: 9 و لبه های منحنی خواهد بود.

هنوز خیلی زود است تا درباره تاریخ رونمایی حرفی بزنیم اما نکته ای که مشخص است این می باشد که گلکسی اس 9 حدودا یک سال پس از اس 8 باید معرفی شود و احتمالا این تاریخ در بهار 2018 خواهد بود.






منبع : سافت پدیا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار