کد خبر: ۱۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 31
پاور بانک ها امروزه به یکی از وسایل مورد نیاز برای هر شخصی تبدیل شده است در این مطلب نکاتی که قبل از خرید پاور بانک باید به آن اهمیت بدهید را بیان میکنیم.
به گزارش آی تابناک : یکی از نکاتی که برای خرید پاور بانک باید به آن اهمیت دهید ظرفیت آن است ،برای فهمیدن آنکه چه پاوربانکی متناسب با نیاز شماست ابتدا باید شما آگاهی کاملی نسبت به میزان دقیق ظرفیت باتری تلفن همراه خود داشته باشید به عنوان مثال تلفن های زیر دارای ظرفیت های مقابل میباشند پس طبیعتا باید پاور بانکی خریداری کنید که ظرفیت باتری آن برابر با ظرفیت گوشی و یا بیشتر از آن باشد.

iPhone 6 +۲۹۱۵

iPhone 6۱۸۱۰

iPhone 5 ۱۴۴۰

دقت داشته باشید حجم باتری پاور بانک ها ارتباط مستقیمی با وزن آن ها نیز دارد هرچه پاور بانک با ظرفیت بالا خریداری کنید وزن آن  نیز بیشتر خواهد شد.

اصولا پاور بانک های مرغوب از نظرکارایی مطابق با آنچه که خریداری میکنید خروجی میدهند ولی سایر پاور بانک ها به عنوان مثال شما با خرید پاور بانک 10 هزار میتوانید تا 6000 میلی آمپر آن را استفاده کنید.

نکته مهم دیگری که باید به آن اهمیت نیز بدهید تعداد پورت ها و میزان خروجی پاور بانک است ،سعی کنید پاور بانکی خریداری کنید که یا میزان خروجی آن مشابه با خروجی باشد که از شارژر گوشی خود دریافت میکنید همچنین تعداد پورت های بیشتر برای شارژ کردن چند دستگاه به طور همزمان کاربرد دارد.

 

 

منبع:بروزرسانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار