کد خبر: ۱۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 31
کمپانی ایسر از دو پروژکتور جدید با رزولوشن 4K رونمایی کرد که قابلیت نمایش تصاویر تا ابعاد ۱۲۰ اینچ را دارند.
به گزارش آی تابناک : ایسر را باید یکی از پرکارترین شرکت‌های روز اول ایفا 2017 برلین بدانیم که محصولات جدیدی را به سبد کالاهای خود اضافه کرده است. این غول تایوانی از دو ویدیو پروژکتور جدید UHD به نام VL7860 و P8800 رونمایی کرد که از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کنند.

ایسر مدل VL7860 را به عنوان کوچکترین پروژکتور لیزری UHD دنیا معرفی کرده است که ابعاد آن ۴۵۸ در ۲۸۹ در ۱۵۷ میلی‌متر است. این پروژکتور می‌تواند محتوای 4K را تا ابعاد ۱۲۰ اینج نمایش دهد و امکان زوم ۱.۶ برابری برای تنظیم شرایط نمایش تصاویر وجود دارد. میزان نور خروجی این پروژکتور ANSI 3000 است و از تکنولوژِ بهینه‌سازی داینامیک بلک با نسبت ۱.۵ میلیون به ۱ بهره می‌برد تا تصاویر خروجی شارپ‌تر به نظر برسند. ضمن اینکه پروژکتور جدید ایسر برای نمایش بهتر رنگ‌ها از تکنولوژی HDR نیز بهره می‌برد.

پروژکتور VL7860 ایسر از استاندارد ۱۱۰ درصد Rec. 709 و استاندارد Rec. 2020 پشتیبانی می‌کند تا هنگام استفاده در اتاق نشیمن و تماشی فیلم حس یک سینما را در خانه داشته باشید. در صحنه‌های اکشن این پروژکتور حرکت محتوا را کاملا نرم نمایش می‌دهد. دو اسپیکر ۱۵ وات داخل پروژکتور VL7860 ایسر تعبیه شده است که برای فضاهای کوچک کافی است.

اما مدل P8800 که برای اکران‌های عمومی و فضاهای بزرگ در نظر گرفته شده است از تکنولوژی Texas Instruments XPR بهره می‌برد تا بتواند ۸.۳ میلیون پیکسل را روی نمایشگر نشان دهد. ضمن اینکه از همان طیف رنگی و سیستم AcuMotion برای نمایش محتوای اکشن بهره می‌گیرد.

خروجی نور این پروژکتور ANSI 5000 است و از زوم ۱.۹۶ برابری در حالات افقی و عمودی بهره می‌برد. نسبت کنتراست پروژکتور پی 8800 ایسر ۱.۲ میلیون به ۱ است.

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی زمان عرضه و قیمت این دو پروژکتور منتشر نشده است.







منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار