کد خبر: ۱۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 30
شرکت دل امروز از مدل آپدیت شده لپ تاپ گیمینگ Inspiron 15 7000 رونمایی کرد که کمینه سخت افزار مورد نیاز برای اولترا کامپیوترهای واقعیت ترکیبی ویندوزی را در خود جای داده است. همانطور که انتظار می رفت، این لپ تاپ برای کار با هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی Dell Visor بهینه شده است.
به گزارش آی تابناک : لپ تاپ جدید Inspiron 15 7000 به کارت گرافیک مجزای NVIDIA GeForce GTX 1060 مجهز شده که از فناوری مکس کیو دیزاین انویدیا بهره می برد. به عنوان پردازنده نیز چندین گزینه مطرح است که بهترین آن ها نسل هفتم پردازنده چهار هسته ای اینتل است.

این لپ تاپ همچنین به یک نمایشگر FHD یا 4K UHD نیز مجهز می شود که از IPS ضد انعکاس نور در آن استفاده شده و از زوایای مختلف بدون مشکل می توان تصویر آن را دید. برای صدا نیز از نرم افزار Waves MaxxAudio استفاده شده است.

قابلیت شارژ سریع دستگاه اجازه می دهد تا در کمتر از یک ساعت، 80 درصد باتری شارژ شود. علاوه بر پورت تاندربولت که اجازه خروجی تو نمایشگر 4K را می دهد، یک سنسور اثر انگشت برای تایید هویت ویندوز هلو هم هستیم.

مدل پایه لپ تاپ Inspiron 15 700 Gaming در ایالات متحده با قیمت 999 دلار به فروش می رسد اما اگر نهایت تنظیمات و نمایشگر 4K را می خواهید باید 1449 دلار بپردازید.





منبع : MSPOWERUSER 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار