کد خبر: ۱۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 30
بعد از رونمایی گوگل از اندروید 8، سازندگان گوشی همراه به فکر ارائه به روزرسانی طیف گسترده ای از گوشی های اندرویدی خود به آخرین نسخه این سیستم عامل هستند. اما متاسفانه این فرایند ممکن است چندین ماه به طول بی انجامد. بنابراین احتمال اینکه گوشی جدیدی با اندروید 8 زودتر از به روزرسانی شدن گوشی های قبلی به این نسخه اندروید، به بازار ارائه شود تقریباً غیرممکن است.

به گزارش آی تابناک : اگرچه انتظار میرود که پیکسل های جدید گوگل که در تاریخ 5 اکتبر رونمایی می شوند، مجهز به اندروید جدید باشند، اما این دستگاه ها بلافاصله بعد از معرفی، راهی بازار نخواهند شد. از طرف دیگر، میت 10 هوآوی ممکن است اولین گوشی هوشمندی باشد که با اندروید 8 به صورت پایه وارد بازار شود. گزارش هایی منتشر شده که حاکی از اینست که هوآوی مشغول کار بر روی رابط کاربری EMUI 6.0 که بر روی اندروید 8 اجرا خواهد شد، می باشد. حتی این کمپانی چینی نسخه آزمایشی این رابط کاربری را برای تست های اولیه بین کابرانی مشخص منتشر کرده است. هوآوی میت 10 در تاریخ 16 اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد، بنابراین روی کاغذ هوآوی زمان کافی برای بهینه سازی رابط کاربری خود با اندروید جدید را خواهد داشت.


شایان ذکر است که سال گذشته نیز، پرچمدار شرکت هوآوی اولین گوشی هوشمندی بود که با رابط کاربری EMUI 5.0 بر روی اندروید 7 ارائه شد. با این اوصاف دور از انتظار نخواهد بود که میت 10 با نسخه جدید EMUI به طرفداران این برند معرفی شود.






منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار