کد خبر: ۱۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 27
ویدیویی از مقر جدید اپل موسوم به اپل پارک توسط یک پهپاد ثبت شده است و پیشرفت ساخت‌وساز آن را نشان می‌دهد.

به گزارش آی تابناک : یکی از کاربران یوتیوب به‌ نام دانکن سینفیلد، اخیرا با پهپاد خود ویدیویی از مقر جدید اپل موسوم به اپل‌ پارک ثبت کرده است. اگرچه در حال حاضر کمی دور از ذهن به‌ نظر می‌رسد؛ اما با توجه به این ویدیو ممکن است اپل قادر به برگزاری رویداد ماه سپتامبر خود در مرکز همایش‌های زیبای استیو جابز باشد.

نسبت به ویدیوهایی که قبلا از اپل‌ پارک ثبت شده بود، به‌ نظر می‌رسد که در برخی از مناطق مقر جدید اپل، چمن مصنوعی یا طبیعی کاشته شده؛ اما هنوز هم بخش زیادی از کمپ اپل میزبان ماشین‌آلات سنگین ساخت‌وساز است. مناطق سرسبز اپل‌ پارک، میزبان تعدادی درخت نیز هستند که در ویدیو قابل مشاهده است.

اواسط ویدیو، مرکز همایش‌های استیو جابز را می‌بینیم که تعدادی کارگر با وجود اتمام ساعات کاری، کماکان در داخل آن مشغول کار هستند. زمین‌های اطراف سالن نیز هموار و احتمالا برای بتن‌ریزی آماده شده‌اند. همچنین بخش‌های خاکی نیز وجود دارند که به‌نظر می‌رسد کِشت و آبیاری شده‌اند.

اگرچه در حال حاضر کمی غیر محتمل به‌ نظر می‌رسد؛ اما ویدیوی اخیر نشان می‌دهد که اپل احتمالا در صورت تمایل می‌تواند سالن همایش‌های استیو جابز را برای رویداد سپتامبر خود آماده کند. در بخش‌های پایانی ویدیو، نمایی از مقر فضایی اپل را با چراغ‌های روشن در کنار مناطق درخت‌کاری‌شده و سرسبز آن می‌بینیم.

نظر شما چیست؟ آیا اپل رویداد رونمایی از آیفون ۸ را در سالن‌ همایش‌های استیو جابز برگزار می‌کند یا تا سال ۲۰۱۸ برای  استفاده از مقر فضایی خود صبر خواهد کرد؟







منبع : 9to5mac 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار