کد خبر: ۱۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 27
حتماً خبر دارید سامسونگ با فاجعه انفجار گلکسی نوت 7 با چه مشکلاتی رو به رو شد، به همین خاطر کره‌ای‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا گلکسی نوت 8 را بدون هیچ ایراد و نقص فنی روانه بازار کنند؛ اما سامسونگ برای جلب اعتماد دوباره کاربران چه کرد؟
به گزارش آی تابناک : کمپانی سامسونگ روی باتری گلکسی نوت 8 آزمایشات زیادی انجام داد. در این راستا، کره‌ای‌ها با گروه UL همکاری کردند تا از ایمنی باتری گلکسی نوت 8 مطمئن شوند.

ساجیو یوسوداس، مدیر گروه یو ال در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: "با سامسونگ همکاری خوبی داشته‌ایم تا گوشی‌های هوشمند را به ایمنی و کیفیت خوبی برسانیم. به همین خاطر، گلکسی نوت 8 آزمایشات امنیت باتری و دستگاه را با موفقیت پشت سر گذاشت. ما با سامسونگ روابط استراتژیکی داشته‌ایم تا امنیت دستگاه را برای تمام کاربران فراهم کنیم."

بنا بر تست‌های انجام شده توسط گروه یو ال، باتری گلکسی نوت 8 آزمایشات ایمنی را در شرکت سازنده با موفقیت طی کرده است. در اوایل سال جاری میلادی، آزمایش باتری این فبلت توسط گروه یو ال انجام شد. حتی سامسونگ تصمیم گرفت تأمین کننده‌ی باتری گوشی‌های خود را هم عوض کند و به همکاری خود با ATL، پایان دهد. در اکتبر سال گذشته میلادی اعلام شد سامسونگ تولید باتری‌های موردنیاز خود را به سازنده دیگری سپرده است.

سامسونگ با عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، نشان داد از اشتباهات خود درس گرفته و می‌خواهد تمام ایرادات را برطرف کند.





منبع : ENGADGET 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار