کد خبر: ۱۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 27
بر طبق آخرین اخبار منتشرشده، گویا از این پس نسخه‌ی معمولی اکس باکس وان دیگر در خاک ایالات‌متحده آمریکا به فروش نخواهد رسید و از این پس خریداران تنها می‌توانند از بین اکس باکس وان اس و اکس باکس وان اکس یکی را انتخاب کنند.

به گزارش آی تابناک : Kotaku UK در گزارش خود اعلام کرده که علاوه بر ناپدیدشدن یک‌باره نسخه‌ی معمولی اکس باکس وان از شعبه‌ی ایالات متحده، در شعبه‌ی بریتانیا مایکروسافت نیز شرایطی تقریبا مشابهی برای این کنسول اتفاق افتاده و در جلوی نام این کنسول عبارت "اتمام موجودی” نقش بسته است.

نسخه معمولی اکس باکس وان حدودا ۴ سال پیش با قیمتی ۵۰۰ دلاری روانه‌ی بازارها شد. این قیمت ۱۰۰ دلار از قیمت کنسول پلی‌استیشن ۴ گران‌تر بود. همین فاصله‌ی قیمتی بین این دو کنسول و سردرگمی مایکروسافت در قبال هویت اکس باکس وان باعث گشت که سونی خیلی زود فاصله را با رقیب خود زیاد کند. ۶ ماه بعد مایکروسافت با حذف کینکت این فاصله‌ی قیمتی را کم‌تر کرد.

مایکروسافت سال گذشته در حالی اکس باکس وان اس را روانه‌ی بازار کرد که ظاهر این کنسول را دستخوش تغییر کرده بود و ما شاهد کنسولی باریک‌تر و سبک‌تر از نسخه‌ی معمولی بودیم. کنسول جدید مایکروسافت حال از ویدیوهای ۴K بلوری و HDR پشتیبانی می‌کرد. از همین رو از این پس تمرکز مایکروسافت برای گیمرهای عادی اکس باکس وان اس خواهد بود و گیمرهای حرفه‌ای نیز اکس باکس وان اکس را به عنوان گزینه‌ی خرید در پیش‌رو دارند.

دیدگاه خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما آیا با وجود عرضه‌ی اکس باکس وان اکس، همچنان نیازی به فروش اکس باکس وان معمولی وجود داشت؟




منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار