کد خبر: ۱۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 25
ماه مرداد با بازی‌های بزرگی از سری Titanfall گرفته تا بازی متفاوت با حضور زلاتان ابراهیموویچ همراه بود.
به گزارش آی تابناک : تابستان هم از نیمه گذشته و دیگر در حال قدم گذاشتن در ماه زرد و نارنجی پاییز هستیم. ماه مرداد حداقل برای بازیکنان پلتفرم‌های اندروید و iOS با آثار با کیفیتی همراه بود که انتخاب چندی از بهترین‌های آنها را تا حدودی مشکل می‌کرد. در کنار بازی‌ ماشین سواری مانند بازی اندروید Carmageddon: Crashers، شاهد عرضه بازی متفاوتی از دنیای تایتان فال با نام Titanfall: Assault بودیم که گیم‌پلی ترکیبی از استراتژی و یک بازی کارتی را در اختیار بازیکنان می‌گذاشت. بازی دیگر این‌ ماه Combat Squad، اکشن تیراندازی اول شخص بود که با گرافیک‌های زیبایی که دارد، قادر است تا یک نبرد آنلاین تمام عیار را برای‌تان فراهم کند.

در صورتی که بازی‌های پایین باب طبع شما نبودند می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، به انبوهی از معرفی‌های روزانه زومجی دسترسی داشته باشید. شما همچنین می‌توانید بهترین بازی‌ های اندروید رایگان و پولی را در زومجی مطالعه کنید. همچنین در روز پنجشنبه هر هفته می‌توانید بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را در زومجی مطالعه کنید.

بازی Carmageddon: Crashers

بازی Carmageddon: Crashers طعم خوش مسابقات هیجان انگیز درگ را با کمی خشونت همراه کرده است. در این بازی باید با انواع و اقسام ماشین‌های مسلح، در مراحل به رقابت با بازیکنان در اقصی نقاط جهان بپردازید و تصادف‌ها و حوادث دیوانه‌واری رو رقم بزنید. برخلاف بازی‌هایی مانند Asphalt: Street Storm Racing که مسابقات درگ به افزایش به موقع دنده برای پیشی گرفتن از حریف خلاصه می‌شود، در بازی Carmageddon: Crashers باید در رقابتی به نام رالی مرگ، به رویارویی حریف بروید. بازی گرافیک زیبایی دارد و برای اثری پر زد و خورد وجود اینطور گرافیکی نیز امری ضروری محسوب می‌شود. در صورت علاقه می‌توانید بازی Carmageddon: Crashers را به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

بازی Clash of Robots

با روبات‌های قدرتمند و کمی تاکتیک نبردی تن به تن و هیجان انگیز را میان روبات‌ها رقم بزنید. هرچند بازی Clash of Robots گرافیک و جزئیاتی را مانند بازی‌های مشابهش مانند Mortal Kombat X ارائه نمی‌دهد، اما همچنان قادر است با گیم‌پلی روانی که در اختیارتان می‌گذارد،‌ شما را سرگرم کند. یکی از ویژگی هایی بازی Clash of Ronotos تنوع روبات‌ها است که بازیکنان می‌توانند در حالت چندنفره و تورنومنت با انتخاب آنها به رقابت یکدیگر بروند. بازی همچنین در کنار چالش‌های روزانه، حالت کمپین نیز دارد که در آن باید به مصاف حریفان در مکان‌های مختلف بروید. هر یک از روبات‌ها براساس فاکتورهایی مانند وزن، قدرت، سرعت یا قدرت ضربه از یکدیگر متمایز شده‌اند که باعث می‌شود تا با توجه به نیاز خود، ربات‌های متفاوتی را انتخاب کنید.

بازی Combat Squad - Online FPS

وجود بازی‌هایی مانند سری Call of Duty یا Battlefield در کنسول‌ها و پی‌سی دلیلی برای دورهمی روزانه بازیکنان است تا ساعاتی را در کنار یکدیگر سرگرم بازی شوند. اگر به دنبال بازی مشابهی برای موبایل هستید، بازی Combat Squad گزینه‌ی مناسبی برای تجربه است. در این بازی تماما آنلاین می‌توانید در حالت‌های مختلف وارد نبرد با سایر بازیکنان شوید و از آیتم‌های شخصی‌سازی متنوعی که در اختیارتان گذاشته شده است لذت ببرید. البته نباید توقع یک شوتر اول شخص تمام عیار را به دلیل خودکار بودن شلیک داشته باشید. اگر به دنبال بازی اول شخص جذاب می‌گردید، بازی Combat Squad محصولی با کیفیت است که می‌تواند تا حدودی خواسته‌های شما را برآورده کند. هرچند برای ورود اولیه نیاز به تغییر IP دارید، اما در ادامه با IP ایران نیز می‌توانید به تجربه بازی بپردازید.

بازی Dino Run 2

تا به حال در زمان استفاده از مرورگر کروم اینترنت شما قطع شده است؟ با قطع شدن اینترنت و باز کردن گوگل کروم، بازی جذابی روی نمایشگر ظاهر می‌شود که با کلیک روی آن می‌توانید دایناسوری هدایت کرده و از روی موانع مختلف بپرید. حال استودیو Code: Eonfire این بازی متفاوت را در شماره دوم Dino Run در قالب یک بازی به دستگاه‌های اندرویدی آورده است تا در جهانی که به صورت تصادفی ساخته می‌شود، با دایناسوری دوست‌داشتنی از روی دره‌ها بپرید و برای بیشترین امتیاز تلاش کنید. بازی Dino Run 2 بدون خرید‌های درون برنامه‌ای و با گیم‌پلی چالشی سعی دارد تا در کنار ناامید کردن بازیکنان، آنها را به فشردن دکمه دوباره ترغیب کند تا حداقل در مسابقه‌ای جدید رکورد قبلی خود را بشکنند.

بازی Mushroom Wars 2

نبردی استراتژیک و جذاب را در بازی Mushroom Wars 2 تجربه کنید
جنگ قارچ‌ها به دومین نسخه خودش رسیده و با جزئیاتی بیشتر به گوشی‌های موبایل بازگشته است. در بازی استراتژی Mushroom Wars 2 باید با هدایت ارتشی از قارچ‌ها آنها را برای تسخیر نقاط جدید هدایت کنید. با تسخیر نقاط جدید آموزش نیروها نیز سرعت بیشتری پیدا می‌کند و می‌توانید تا با قدرت بیشتری به سمت پایگاه حریف هجوم ببرید. بازی ماشروم وارز 2 محصولی استراتژیک و با خصوصیاتی مانند ارتقاء سازه‌ها است که همانطور که توقع می‌رفت از حالت چند نفره آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند که مهم‌ترین بخش این بازی نیز محسوب می‌شود. بخش آنلاین به شما اجازه انتخاب از میان قهرمان‌ها را می‌دهد و می‌توانید با ورود به این بخش در کنار نبرد با سایر بازیکنان، با دوستان‌تان نیز به رقابت بپردازید. جلوه‌های بصری و انیمیشن‌های Mushroom Wars 2 نقطه قوت دیگر این بازی استراتژی است که از همان ابتدا نظر بازیکن را جلب می‌کند. بازی در مکان‌های مختلفی انجام می‌شود و از جنگلی سرسبز گرفته تا مکان برف زده را می‌توانید در این بازی مشاهده کنید.

بازی Once Upon a Tower

تا به حال خواسته‌اید به جای دیگری فرار کنید و در حقیقت آیا تاکنون احساس کرده‌اید در برجی بلند به دام افتاده‌اید؟ بازی Once Upon a Tower سفری متفاوت در برجی تاریک است که در آن باید با دخترکی به جان نیروهای پلید برج بیوفتید. با ورود به مرحله باید در مسیری پر از مانع و دشمنانی که قصد جان‌تان را کرده‌اند،‌ به دنبال راه‌حل بگردید و از اژدهایی کوچک گرفته تا خرچنگ‌ها را برای پیشروی در مرحله از بین ببرید. Once Upon a Tower طراحی و گرافیک زیبایی دارد و با اولین نگاه نظر شما را به سوی خود جلب می‌کند. شخصیت‌ اصلی از نظر ظاهر تغییر می‌کند و در حالی که گاهی دخترکی از تبار وایکینگ‌ها است، در مرحله‌ای دیگر به اسکلتی با یک تاج تغییر ظاهر می‌دهد. شما همچنین در جریان مرحله قادر به خریداری آیتم‌های خاص برای افزایش قدرت دخترک هستید. بازی Once Upon a Tower هنوز به صورت کامل منتشر نشده است، اما شما می‌توانید نسخه دسترسی زودتر این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی PixelTerra Lite

بازی‌های زیادی این روزها با موضوع زنده ماندن و بقا برای اندروید و iOS منتشر شده است. با ورود به بازی باید ظاهر شخصیت خود را به صورت محدود انتخاب کنید و با ورود به دنیای بازی شروع به جمع‌آوری آیتم‌ها، قطع درختان و پیدا کردن اسلحه برای مبارزه با دشمنان یا ساخت آیتم‌های جدید کنید. بیش از ۱۰۰ دستورالعمل برای ساخت آیتم‌های جدید، سیاه‌چاله‌هایی با عتیقه‌ها، چرخه روز و شب، امکان شکار و ماهیگیری و در نهایت دنیایی مملو از حیوانات متنوع، تنها بخشی از خصوصیاتی هستند که در این بازی با آنها روبه‌رو می‌شوید. مانند بازی‌های سند باکس در پیکسل‌ترا لایت نیز باید با ساخت پناهگاه، جمع‌آوری تجهیزات و کشاورزی، برای هرچه بیشتر دوام آوردن در دنیایی بی‌رحم تلاش کنید. بازی از برخی جهات به نمونه‌های مشابه مانند Crashlands شباهت دارد، با این حال حداقل در مکانیک گیم‌پلی تفاوت‌هایی را شاهد خواهید بود.

بازی Retro Soccer - Arcade Football Game

هرچند اگر به دنبال دانلود بازی فوتبال اندروید باشید، شاید یکی از اولین پیشنهاد‌هایی که می‌شنوید نام بازی PES 2017 یا حتی FIFA Mobile باشد، اما گاهی نیز بد نیست گشتی در گوگل پلی زد و بازی‌های جذاب دیگری با محوریت فوتبال را تجربه کرد. بازی فوتبال اندروید و آیفون Retro Soccer شما را با آدمک‌هایی شبیه به شخصیت‌های ماینکرفت به مسابقه‌ فوتبال می‌برد تا در نهایت بهترین تیم فوتبال را با ستاره‌های منحصر به فرد تشکیل دهید. بازی مکانیک گیم‌پلی متفاوتی را در همان ابتدا به نمایش می‌گذارد و در صورتی که در نحوه‌ی کنترل شخصیت‌ها حرفه‌ای شوید می‌توانید نهایت لذت را از بازی ببرید. با پیروزی در هر مسابقه‌ای بازیکنان جدیدی به تیم شما ملحق می‌شوند که باید با توجه به ترکیب مورد نظر خود چینش تیم را مشخص کنید. شما همچنین می‌توانید با ارتقاء بازیکنان، قیمت آنها را افزایش دهید و بازی بهتری را از آنها تماشا کنید. مانند سایر بازی‌های لیست این بازی نیز به صورت رایگان و به همراه خریدهای درون برنامه‌ای در دسترس قرار دارد.

بازی Ristar

از زمان رونمایی سگا از پروژه Sega Forever مدتی می‌گذرد و این کمپانی هر دو هفته بازی‌ جدیدی را در راستای این خدمات به گوگل پلی و آیفون اضافه می‌کند. بازی‌های کلاسیکی که به عنوان بخشی از سگا Forever عرضه شوند، همگی رایگان و به همراه خرید درون برنامه‌ای هستند و در نتیجه تمامی بازیکنان می‌توانند به راحتی این بازی‌ها را دانلود و تجربه کنند. جدیدترین بازی سگا که اخیرا به این خدمات اضافه شده Ristar ستاره دوست‌داشتنی است که با سفر به ۶ سیاره، به نبرد با موجودات عجیب و غریب با باس‌هایی قدرتمند می‌رود تا با شکست آنها سیارات را از چنگشان در بیاورد. ریستار قادر است با کمک دست‌های انعطاف‌پذیرش از موانع عبور کند و مراحل را پشت سر بگذارد. برخلاف سونیک تیز و چابک، ریستار با آرامش بیشتری به نبرد دشمنان و حل معماها می‌رود.

بازی Snake Towers

مدت‌ها از زمان انتشار بازی دوست‌داشتنی مارخور می‌گذرد و هرگاه روزهای خوش گذشته را به یاد می‌آوریم، احتمالا تجربه این بازی کلاسیک نیز در بخش از آن حضور دارد. حال با پیشرفت گوشی‌های موبایل، طراحی هر یک از بازی‌ها نیز بهبود یافته و توسعه‌دهندگان می‌توانند با خلاقیت خود، بازی‌هایی جدیدی را با الهام از ساخته‌های گذشته توسعه دهند. در بازی Snake Towers که با الهام از بازی قدیمی Snake ساخته شده است باید روی سقف بلندترین برج به دنبال اشیاء و آپگرید‌ها بگردید تا بتوانید مار دوست‌داشتنی خود را برای هرچه بیشتر طولانی شدن دمش هدایت کنید. در هر بخش بازی راه‌های متعددی برای خروج وجود دارد که با عبور از آنها وارد مراحل کاملا جدید و متنوعی می‌شوید. اسنیک تاورز بازی آرکیدی بی‌نهایت و مبنی بر امتیاز است که می‌توانید به یاد گذشته آن را تجربه کنید.

بازی Subdivision Infinity

در کنار دشمنانی عادی، بازی شامل باس‌های قدرتمند نیز می‌شود
اگر به دنبال یک بازی با بافت‌ها و گرافیک چشم‌نواز هستید و از قضا به بازی‌هایی با ظاهر علمی‌-تخیلی و نبرد در میان سیاره‌ها علاقه دارید، حتما بازی Subdivision Infinity را دانلود و تجربه کنید. در این بازی نبرد فضایی باید سوار بر سفینه‌ی خود در محیطی کاملا سه بعدی، به مسابقه‌ای در بیش از ۴۰ ماموریت بروید و خود را برای مبارزه با باس‌های منحصر به فرد آماده کنید. پنج مکان مختلف برای انجام مبارزات، انفجار‌های چشم‌نواز، ماموریت‌های فرعی و همچنین کشتی‌های فضایی عظیم که در انتظار منهدم شدن هستند، بازی Subdivision Infinity را به محصولی با کیفیت و جذاب تبدیل کرده است. بازی همچنین سفینه‌های متنوع را در اختیارتان می‌گذارد که کمک شایانی به تنوع بازی می‌کند.

بازی Taps

بازی با اعداد را پیش از این در بازی Threes تجربه کرده بودیم. جایی که باید با جمع کردن اعداد مشابه یکدیگر به رقم بالاتری دست پیدا می‌کردیم و این کار را تا جای ممکن ادامه می‌دادیم. حال در بازی Taps روش جدیدی از جمع ارقام را تجربه می‌کنیم. در این بازی باید در محیط شطرنجی شکل و مملو از اعدام صفر با توجه به بوردی که نمایش داده می‌شود، روی اعداد مورد نظر ضربه زده و اعداد زمین شطرنجی شکل را مشابه با بورد بالا تغییر دهیم. بازی دارای دو حالت استاندارد و پیشرفته است که با توجه به درجه‌ای که انتخاب می‌کنید، چالش‌های جدید را در مقابل‌تان می‌گذارد. سادگی گیم‌پلی و تنها وجود دو حرکت لمسی یک بار ضربه و دو بار ضربه روی نمایشگر برای به دست آوردن عدد ۱ و -۱، بازی Taps را به گزینه‌ای جذاب برای تجربه در مترو یا اتوبوس تبدیل می‌کند و به خوبی می‌تواند باعث گذران زمان شود.

بازی Titanfall: Assault

تایتان‌ها این‌بار با دوربینی ایزومتریک مهمان گوشی‌های موبایل شده‌اند تا در نقشه‌ای مشابه با نسخه اول شخص، در نقش یک رهبر، به خلبان‌ها دستور بدهیم و تایتان‌ها را با استقرار کارت‌ها فرا بخوانیم. دنیای تایتان‌فال پیش از این نیز باشکوه و زیبا بود و حالا با تماشای آن از بالا هرچه بیشتر به طراحی‌های و گرافیک‌های این مجموعه پی می‌بریم. شما با آزادسازی کارت‌های جدید می توانید به نیروها دستور دهید تا در مکان‌هایی که قصد حمله دارید، مستقر شوند و از سوی دیگر می‌توانید با ارتقاع یا آزادسازی کارت‌های جدید، آسان‌تر به دل دشمن خود بزنید. بازی Titanfall: Assault محتوای بسیاری را در اختیارتان می‌گذارد، از این جهت‌ که می‌توانید با به دست آوردن کارت‌های جدید، استراتژی بهتری را در منطقه مسابقه پیاده سازی کنید. در هر مرحله باید با گرفتن سه منطقه دشمن، مناطق را برای کسب امتیاز حفظ کنید و در صورت نیاز با حمله به مرکز فرماندگی حریف کار را یکسره کنید. بازی Titanfall: Assault اکنون به صورت رایگان برای اندروید و آیفون در دسترس قرار گرفته است.

بازی Trivia Crack Heroes 

ترکیب رقابتی با حضور نیروهایی قدرتمند و مسابقه سوال و پرسش، بازی Trivia Crack Heroes از دیگر بازی‌های رقابتی متمایز می‌کند. در این بازی باید در مصاف بازیکنی دیگر نیروهای خود را مشابه با بازی‌های کارتی به شکلی مستقر کنید که با رسیدن به پایگاه حریف، الماس آنها را به دست بیاورند. در این میان برخلاف بازی‌های کارتی که با گذر زمان انرژی مورد نیاز برای استقرار کارت را کسب می‌کردید، در بازی Trivia Crack Heroes باید با پاسخ به سوال‌های دو گزینه‌ای نمایش داده شده انرژی مورد نظر خود را کسب کنید. در واقع در این بازی هر اندازه‌ که اطلاعات عمومی بیشتری داشته باشید می‌توانید راحت‌‌تر نیروها را مستقر و در نهایت با ارتش بزرگتری به پایگاه حریف حمله کنید. با پیروزی در مسابقات صندوقچه‌هایی را کسب می‌کنید که دارای محتوایی مانند المان‌هایی برای ارتقاء نیروها هستند. با ارتقاء نیروها، سطح سلامت و قدرت ضربه آنها افزایش می‌یابد که در پیروزی نهایی تاثیر گذار است.

بازی Zlatan Legends

اینکه یک فوتبالیست را در بازی‌های ویدیویی ببینیم سال‌ها است که به لطف عرضه بازی‌های فیفا و PES به امری هر ساله تبدیل شده است. اما قرار گیری یک ستاره فوتبال در جایگاه قهرمان یک بازی موبایل چطور؟ بازی Zlatan Legends، شما را در نقش زلاتان ابراهیموویچ وارد مسابقاتی در سیاره Pivos می‌کند تا با پوشیدن لباسی از جنس فلز، توپ را شوت کنید و در مسیر حرکت توپ تلپورت کنید. البته که مانند لباس زلاتان، توپ او نیز متفاوت است. توپ‌ها در بازی، Driftball نامگذاری شده‌اند و به شخصیت اصلی قدرت ویژه‌ای را برای اجرای مهارت‌ها می‌دهند. شما همچنین باید با ارتقای توانایی‌های زلاتان، برتری خود را نسبت به حریفان حفظ کنید و با سرعت بیشتری در طول مسیر رو به بالا حرکت کنید. در کنار چالش‌های روزانه، حالت‌های مختلف از لیگ گرفته تا حالت اصلی Career به شما اجازه می‌دهد تا با کسب شهرت، راه را برای ورود به سیاره‌های جدید باز کنید و در مسابقاتی سخت‌تر و البته زیباتر از نظر طراحی مرحله، شرکت کنید. این بازی به زودی برای اندروید نیز منتشر می‌شود.






منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار