کد خبر: ۱۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 24
وب‌سایت Mac4Ever، به‌تازگی جزئیات جدیدی از آیفون پرچم‎دار جدید اپل را منتشر کرده است که ادعا می‎کند کوپرتینویی‎ها، 21 شهریور آیفون 8 را به همراه آیفون 7s و آیفون 7s Plus عرضه خواهند کرد.

به گزارش آی تابناک : وب‌سایت Mac4Ever ادعا می‎کند اپراتورهای موبایل، توسط اپل، مطلع شده‌اند آیفون‌‏های جدید این شرکت در 12 سپتامبر (21 شهریور) معرفی خواهند شد. اگر نگاهی به رویه مرسوم اپل برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدش بیندازیم، معرفی آیفون 8 و آیفون 7s در 6 سپتامبر (15 شهریور) یا  12 سپتامبر محتمل به‌نظر می‎رسد؛ با این‎حال در گزارش جدید اشاره شده است که آیفون‏‌های امسال اپل، 211 شهریور معرفی خواهند شد.

در صورتی‌ که گزارش جدید در رابطه با زمان معرفی آیفون 8 و آیفون 7s صحت داشته باشد پیش‌فروش آیفون 8 اواخر همان هفته و در روز جمعه، 15 سپتامبر (18 شهریور) آغاز می‌شود. عرضه آیفون‌های 2017 اپل نیز در 22 سپتامبر (255 شهریور) آغاز خواهد شد. با این‌حال در گذشته، شایعاتی مبنی بر تأخیر در عرضه آیفون 8 اپل تا ماه اکتبر یا نوامبر به دلیل فرآیند دشوار تولید آن و هم‌چنین کمبود قطعات، وجود داشته است؛ به همین جهت، شاید تنها آیفون 7s و آیفون 7s Plus در زمان اعلام شده عرضه شود.


 

با این وجود، هنوز نباید چندان امیدوار باشید که زمان اعلام شده برای معرفی آیفون‌های جدید اپل صحت داشته باشد. در صورت رونمایی از آیفون‌های 2017 اپل در ماه سپتامبر، احتمالاً هفته آینده دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد خبری جدید این شرکت فرستاده خواهد شد.

آیفون 8 اپل به نمایشگر بدون لبه مجهز خواهد بود و از محتوای واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند. هم‏چنین اگر شایعات پیشین صحت داشته باشد، این مدل در سه نسخه با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه معرفی خواهد شد. آیفون 7s و آیفون 7s Plus برخلاف آیفون 88، طراحی بدون حاشیه ندارد اما با بدنه‌ای از جنس شیشه تولید می‏شود؛ علت تغییر در جنس بدنه، پشتیبانی آیفون‌های 20177 از قابلیت شارژ بی‌سیم عنوان شده است.

آیفون‏‌های جدید اپل به تراشه A11 مجهز خواهد بود و آیفون 8 با سه گیگابایت رم عرضه می‌شود. هم‌چنین، این مدل احتمالاً فاقد سنسور اثرانگشت است و احراز هویت کاربران برای آنلاک شدن آیفون 8 یا تأیید پرداخت‌های موبایلی Apple Pay به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی وابسته خواهد بود. شایعات نشان می‌دهد که آیفون 8 در یک میکروثانیه، چهره کاربران را تشخیص می‌‏‍‌‌دهد و دستگاه آنلاک خواهد شد.

 البته سنسور اثرانگشت از آیفون 7s و آیفون 7s Plus حذف نشده است؛ شرکت اپل به دلیل طراحی بدون حاشیه، نتوانسته تا حسگر اثرانگشت را در جلوی گوشی قرار دهد. علاوه‌براین، آخرین گمانه‌‏زنی‌ها تأیید می‌کند که خبری از عرضه آیفون 88 با حسگر اثرانگشت یکپارچه نیست؛ گفته می‌شود دشوار بودن فرآیند تولید و هم‌چنین مشکلاتی که این سیستم در حال‌حاضر دارد، اپل را از ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‏‌نمایش منصرف کرده است.

به همراه آیفون 7s، آیفون 7s Plus و آیفون 8 یا آیفون پرو، کوپرتینویی‎ها نسل سوم ساعت‏های مچی هوشمند خود موسوم به اپل واچ را با پشتیبانی ازLTE معرفی خواهند کرد. با توجه به پشتیبانی اپل واچ 3 از LTE، گمان می‌رود این مدل بدون نیاز به گوشی‌های آیفون یا تبلت‌های آیپد به اینترنت متصل خواهد شد و حتی ممکن است در اوایل سال آینده، بتوانید با ساعت‌مچی هوشمند جدید اپل، تماس بگیرید. هم‎چنین، گفته می‎شود که شرکت اپل،Apple TV جدیدی را با پشتیبانی از رزولوشن 4K در رویداد خبری خود در 211 شهریور عرضه خواهد کرد.







منبع : 9TO5MAC 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار