کد خبر: ۱۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 24
در دهمین سالگرد تولید آی‌فون، مورد انتظارترین محصول اپل، آی‌فون 8 است. احتمالا این گوشی هوشمند با مشخصاتی برتر از آی‌فون 7S و آی‌فون 7S پلاس معرفی و عرضه می‌شود. در همین خصوص، موردی که کاربران را نسبت به تهیه آی‌فون 8 نگران و دچار تردید می‌کند، قیمت آن است. در آخرین اخباری که از منبعی ناشناس به نیویورک تایمز اعلام شده، قیمت پایه این محصول 999 دلار عنوان شده است.
به گزارش آی تابناک : اخبار و شایعات حکایت از آن داشتند که آی‌فون 8 در نسخه‌های 64، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ پس این قیمت برای آی‌فون 64 گیگابایتی خواهد بود. سیاست افزایش قیمت محصولات در تمامی شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند دنبال می‌شود و مثلا سامسونگ در رونمایی از نوت 8 قیمت پایه آن را حدود 950 دلار اعلام کرده که 100 دلار بیشتر از قیمت اولیه نوت 7 است! مورد مشابه دیگر مربوط به وان پلاس است که قیمت کم آن یکی از ویژگی‌های این برند بود، اما این شرکت نیز حدود 100 دلار قیمت گوشی تولید شده خود را بالا برده است.

آی‌فون 8 با صفحه نمایشی بدون حاشیه، طراحی جدید و دوربینی بهتر عرضه خواهد شد و قرار است پنجره‌ای برای ورود اپل به دنیای واقعیت افزوده باشد.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار