کد خبر: ۱۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 August 23
شرکت ال جی که بیشتر به علت تولید گوشی و رایانه در دنیای فناوری شهرت دارد به جمع شرکت هایی پیوست که در زمینه تولید خودروهای برقی فعالیت می کنند.
به گزارش آی تابناک : این شرکت قصد دارد کارخانه ای به وسعت ۲۳ هزار متر مربع در دیترویت آمریکا تاسیس کند و در این کارخانه به تولید قطعات مورد استفاده در خودروهای برقی بپردازد.

اگر چه این شرکت قصد ندارد خود خودروهای برقی تولید کند، اما بسیاری از قطعات کلیدی مورد استفاده در خودروهای برقی تولیدی شرکت جنرال الکتریک و از جمله برخی قطعات خودروی Chevy Bolt را تولید خواهد کرد.

از جمله بخش های تولیدی این خودروها می توان به بسته های باتری، موتور برقی، مبدل نیرو، شارژر خودرو، سیستک کنترل دما، جعبه ابزار و سیستم سرگرمی آن اشاره کرد.

این شرکت کره ای می گوید در نیمه اول سال ۲۰۱۷ قطعات مختلفی را برای خودروهای مختلف به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار تولید کرده و این رقم نسبت به سال ۲۰۱۶ حدود ۴۳ درصد افزایش نشان می دهد.

ال جی برای راه اندازی این کارخانه ۲.۹ میلیون دلار کمک نقدی از یک مجموعه تجاری به نام Michigan Business Development Program دریافت کرده و قرار است حداقل ۲۹۲ کارگر و مهندس در کارخانه یاد شده مشغول به کار شوند.






منبع : انگجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار