کد خبر: ۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 22
اگر دوست دارید از پخت و پز انواع مواد غذایی با کیفیت و سرعت بالا لذت ببرید و نگران چرب شدن بیش از حد آنها نباشید، بد نیست سرخ کن هوشمند را امتحان کنید.
به گزارش آی تابناک : این دستگاه سرخ کن که توسط شرکت cozyna تولید شده، از نوعی هوای خاص و همین طور فناوری منحصر به فردی برای گرم کردن و سرخ کردن انواع مواد غذایی اعم از سیب زمینی، گوشت و غیره بهره می گیرد.

از همین رو این دستگاه نیازی به استفاده از انواع روغن برای سرخ کردن و پختن ندارد و در نتیجه حاصل کار آن تهیه غذاهای پخته ای است که میزان چربی در آنها در مقایسه با دیگر ابزار آشپزی مبتنی بر استفاده از روغن تا ۷۰ درصد کمتر است و این امر به حفظ سلامت افراد و کاهش میزان ابتلای آنها به بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند.

این دستگاه برای پختن غذا نیازی به قرار دادن آنها در یک محفظه دربسته هم ندارد و لذا شما می توانید آنها را به صورت خام و ترد در ظرف مخصوص این دستگاه در محیط آزاد قرار دهید و شاهد پخته شدن آن با استفاده از جریان هوای گرم باشید که از بالا و پایین بر روی مواد غذایی می وزد.

از این دستگاه می توان برای تهیه کباب و حتی پختن نان نیز استفاده کرد و میزان گرمای تولید شده آن هم توسط کاربر قابل تنظیم است. دستگاه یاد شده همراه با دستورالعمل تهیه ۵۰ ماده غذایی عرضه می شود.





منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار