کد خبر: ۱۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 21
همانطور که می‌دانید انجام بازی با کامپیوترهای قدرتمند لذت‌بخش است ولی اگر در هنگام سفر خواهان بازی کردن باشید، قطعا نمی‌توانید سیستمتان را با خود ببرید. برای رفع این مشکل لپ‌تاپ‌های گیمینگ در بازار موجود بوده که با خریداری آن‌ها قادر به انجام بازی در اکثر شرایط خواهید بود. امروز ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود رونمایی کرد، بنابراین اگر قصد خرید چنین محصولاتی را دارید، بهتر است تا عرضه آن به بازار صبر کنید.

به گزارش آی تابناک : این دستگاه که Nitro 5 Spin نام دارد، آخرین لپ‌تاپ گیمینگ این شرکت تایوانی بوده که تاشو است. همانگونه که از نام آن می‌توان فهمید، این لپ‌تاپ هیبریدی بوده و می‌توان با چرخاندن نمایشگر به‌عنوان تبلت نیز از آن بهره برد.

در بخش سخت‌افزار شاهد استفاده از نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده Core نسل هشتم اینتل، پردازنده گرافیکی GTX 1050، حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD هستیم.

شاید این دستگاه قدرتمندترین لپ‌تاپ گیمینگ بازار نباشد ولی باتوجه به قطعات به‌کار رفته در آن، قیمت 1000 دلاری درنظر گرفته شده کاملا مناسب ارزیابی می‌شود. اگر بودجه کمی برای خرید لپ‌تاپ گیمینگ کنار گذاشته‌‌اید، می‌توانید این محصول جدید را نیز مورد بررسی قرار دهید.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار