کد خبر: ۱۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 21
کمپانی مایکروسافت در چند ماه گذشته طراحی جدید از برنامه اسکایپ موبایل را معرفی نمود. با وجود اینکه هنوز این برنامه به طور کامل دریافت نشده اما این کمپانی قصد دارد متوجه شود کاربران دسکتاپ چه نظری درباره این برنامه دارند.

به گزارش آی تابناک : این دلیلی است که برنامه جدید اسکایپ در حال حاضر برای دسکتاپ ها منتشر شده است. نسل جدید از اسکایپ با نمایش بر روی رایانه‌های دسکتاپ در حال حاضر در دسترس است. این شرکت اعلام کرده هنوز این کار به طور کامل تکمیل نشده و نیاز دارد تا باز خورد کاربران را دریافت نماید.
پیش نمایش برنامه جدید اسکایپ برای دسکتاپ به صورت صفحه کامل بر روی صفحه نمایش‌های دسکتاپ ها طراحی شده  است. چت را در جلو و وسط قرار داده است. از امکانات جدید می‌توان به صفحه نمایش زمان واقعی و اشتراک عکس و همچنین ساخت گروه‌های چتی اشاره نمود.

پیش نمایش اسکایپ برای دسکتاپ همچنین از طریق ایمیل، واکنش‌های پیامی و همچنین پنل نوتفیکیشن های جدید که به کاربران در طول روز کمک می‌نماید، عمل می‌کند. بر روی این برنامه یک گالری از فایل‌های مدیا در چت‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به راحتی محتویات را به اشتراک بگذارید که شامل، لینک، متن و فایل‌های صوتی و تصویری است.
این امکانات بر روی برنامه اسکایپ برای کاربران ویندوز 10 در دسترس است.
کسانی که از رایانه‌هایی که ویندوز 10 بر روی آن‌ها نصب است و یا مک دارند می‌توانند این تجربه را با دانلود کردن پیش نمایش اسکایپ همین امروز آغاز نمایند.




منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار