کد خبر: ۱۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 21
مدتی پیش اپل به دلیل عدم رعایت قوانین اپ استور تعدادی از اپیلیکیشن های ایرانی را حذف کرد اکنون نیز خبر های جدیدی پیرامون این موضوع منتشر شده است.
به گزارش آی تابناک : مدتی است که اپل سختگیرانه تر نسبت به کاربران ایرانی رفتار میکند و هر روز شاهد مشاهده پیام هایی از جمله ارور 1009 بر روی گوشی های ایرانی ها هستیم و اخیرا نیز تصمیم به حذف اپلیکیشن ها و استارتاپ های ایرانی گرفته است اپل به دلیل تحریم هایی که برای ایران وضع شده است مجبور به انجام این اقدام شده است که البته پیش از این نیز قوانین  مربوطه وجود داشت اما اکنون به شدت و با جدیت توسط اپل برای ایرانیان این قوانین اجرا میشود.

شرکت اپل برای صاحبان اپلیکیشن های ایرانی پیامی که حاوی متن زیر میباشد را ارسال کرده است:

ما نمی‌توانیم اپلیکیشن شما را در اپ استور قرار دهیم. بر اساس قوانین و تحریم‌های ایالات محتده، اپ استور نمی‌تواند میزبان اپلیکیشن کشورهای تحت این تحریم باشد؛ البته این برنامه ممکن است در آینده تغییر کند. اگر این تحریم‌ها برداشته شود، پیغامی حاوی آپلود مجدد اپلیکیشن‌ها برای شما ارسال خواهد شد.

مهدی تقی زاده مدیر عامل سرویس غذای دلیون نیز اعلام کرده است هیچ الگو و قاعده خاصی توسط اپل رعایت  نشده است چرا که هنوز هم بسیاری از اپلیکیشن های ایرانی در اپ استور موجود میباشد.

طی بررسی هایی که ما انجام دادیم اپلیکیشن های ایرانی زیادی همچنان در اپ استور وجود دارد و اپل اقدامی برای حذف این اپلیکیشن ها هنوز انجام نداده است اما پیش بینی میشود اگر این رویه ادامه یابد دیگر اپلیکیشنی ایرانی در اپ استور نخواهیم داشت !





منبع : بروزرسانی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار