کد خبر: ۱۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 21
به گفته استدیو هوریزن ، نسل جدید مسافران به نوآوری های دیجیتال در چمدان ها نیاز دارند که دیگر نگران گم شدن یامفقودی چمدان نباشند.
به گزارش آی تابناک، استودیو Horizn ادعا می کند مسافران نسل جدید به دنبال چمدانی هستند که نوآوری دیجیتالی را در بر گیرد.

بگفته یکی از مهندسین این شرکت: "در Horizn ما چمدان های هوشمند تولید می کنیم و این به این معنی است که ما عناصری را ارائه می دهیم که سبک زندگی دیجیتال نسل جدید مسافران را تامین می کند."

استفاده از نوآوری های دیجیتال در چمدان مسافران

از جمله ویژگی های هوشمند که این شرکت در محصول خود گنجانده است، یک باتری قابل جابجایی و قابل شارژ است که می تواند برای شارژ تلفن ها و تبلت ها استفاده شود.

مشتریان همچنین می توانند از طریق سیستم GPS مرتبط با برنامه گوشی هوشمند خود، چمدان Horizn خود را ردیابی کنند و قادر به جلوگیری از از دست رفتن وسایل هستند، همچنین با یک دستگاه کارت هوشمند Guard Horizn می‌توانند چمدان را قفل کنند. 

بر خلاف تولید کنندگان سنتی، این برند به طور مستقیم به مشتریان خود محصول را می فروشد، که بنیانگذاران آن ادعا می کنند که می توانند محصول با کیفیت بالاتر را با قیمت مناسب عرضه کنند. 

این شرکت همچنین اظهار داشت: "جهان مسافرت در طول 20 یا 30 سال گذشته، از طریق حمل و نقل ارزان قیمت در طبقه متوسط مسافرتی، بسیار تغییر کرده است. ما اولین متحول کننده در صنعت چمدان هستیم که با از بین بردن حاشیه های غیر ضروری به کار خود ادامه می دهیم.

محصولات این شرکت عبارتند از، چرخ دستی های کابینی، مدل H و مدل M. مدل H به خاطر پوسته پلی کربنات سخت آن نامگذاری شده است. که به گفته این شرکت، شما اساسا می توانید بر روی آن پرش کنید و اتفقی نیفتد.

مدل M از یک پوسته سخت استفاده می کند اما جیب جلو ساخته شده از چرم ایتالیایی Vachetta و با نایلون پوشش داده شده است، که این جیب طراحی شده برای دسترسی سریع به وسایل ضروری می باشد.

هر دو مورد علاوه بر این نیز مجهز به چرخ های ژاپنی هستند که بسیار با دوام و در عین حال بی صدا ساخته شده است.

پایان پیام/ سلیمانی فر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار