تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 21
اگر از کاربران شبکه اجتماعی توییتر هستید، حتماً برایتان این سوال پیش آمده که چگونه برخی افراد حسابهای تایید شده دارند یا اصطلاحاً حسابشان «تیک دار» شده است.
به گزارش آی تابناک : سالهاست که اکثر کاربران توئیتر به خاطر تایید نشدن حساب کاربری شان از توئیتر شکایت دارند. افراد معدودی مثل ستاره های ورزشی، روزنامه نگاران، بازیگران مطرح سینما و به طور کلی اشخاص مشهور می‌توانستند تیک آبی را در حساب خود مشاهده کنند، اما بقیه کاربران چاره ای جز غبطه خوردن به این تیک آبی رنگ نداشتند.

اما بالاخره توئیتر تسلیم درخواست کاربرانش شد و قبول کرد که این تیک آبی را به حساب های بیشتری اختصاص دهد. البته احراز هویت کاربران چندان آسان نیست و شخص یا مؤسسه خواهان آن باید شرایطی داشته باشد و مراحلی را طی کند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

کاربران توییتر ابتدا باید فرمی را دریافت کنند که در سایت توییتر موجود است. اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن، ایمیل معتبر، عکس اسکن شده، عکس پروفایل، تاریخ تولد و آدرس وبسایت در این فرم درج می‌شود. در کنار همه این موارد لازم است محبوبیت حساب کاربر افزایش چشمگیری داشته باشد.

توصیه می‌شود کاربر از نام واقعی خود استفاده کند، نه نام مستعار؛ زیرا در مراحل بعد ممکن است از وی خواسته شود یک کپی از کارت شناسایی خود ارسال کند.

بعد از انجام دادن موارد بالا، سخت‌ترین مرحله فرا می رسد؛ باید علت اینکه می خواهید حسابتان تیک دار شود را توضیح دهید. زیرا توئیتر این امکان را برای همه کاربران خود در نظر نگرفته است و هدفش این است که افراد تاثیر گذار که حسابهای دارای "منافع عمومی” دارند از این طریق بتوانند راحت تر و گسترده تر و بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، با مخاطبانشان در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند. در انتها، تنها در صورتی که کافی بودن دلایل برای توئیتر محرز شود، احتمال تایید حساب وجود دارد.

اگرچه با این اوصاف احتمالا از تایید حسابتان ناامید شده اید، اما نگران نباشید. چرا که در صورت رد درخواست شما از طرف توییتر، ۳۰ روز بعد می‌توانید دوباره شانس خود را امتحان کنید!





منبع : کلیک 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار