کد خبر: ۱۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 21
اخیرا اخبار متعددی درباره قابلیت جدید پلی‌استیشن 4 اعلام شده که نشان از تغییراتی عمده در آپدیت بعدی آن می‌دهد. امروز سونی تایید نمود که این سیستم برای پلی‌استیشن حاضر بوده و نسخه 5.0 با نام کد NOBUNAGA برای کسانی که به‌عنوان آزمایش‌کنندگان نسخه بتا و آزمایشی بزرگ‌ترین آپدیت بعدی PS4 انتخاب‌شده‌اند، قابل‌عرضه خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : یکی از ویژگی‌هایی که این به‌روزرسانی در خود دارد، اکانت خانوادگی یا Family Accounts است. سیستم کنونی طراحی‌شده master/sub-account که بر روی این محصول قرار داده‌ شده، دستگاه PS4 را بیشتر طرفدار خانواده نموده است.

ویژگی "family on PSN” به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند اکانت‌های PSN را برای فرزندان خود تنظیم نموده و با کنترل قیمت سفارشی برای والدین، هر اکانت فرزند خود را تغییر دهند. تمامی نظارت‌ها می‌تواند بر روی هر اکانت گذاشته شود.

پلی‌استیشن 4

همچنین در آپدیت جدید سونی تبی به نام "Custom Lists” در قسمت نمایش دوستان داخل تب Favorite Groups قرار داده شده است. این ویژگی جدید دارندگان PS4 را قادر می‌سازد که لیستی به‌ دلخواه خود از دوستانشان درزمینه‌های خاص و براساس بازی‌هایی که آن‌ها انجام می‌دهند و یا به‌صورت آنلاین با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ایجاد نماید.
همان‌طور که قبل‌تر نیز اشاره نمودیم، آپدیت نرم‌افزاری جدید ورژن 5.0 برای پلی‌استیشن 4 قابلیت اجرای گیم پلی در 1080p و 60fps را برای کاربران و دارندگان این محصول فراهم می‌کند.

درنهایت سونی این زمینه را برای دارندگان PS4 ایجاد نمود تا بتوانند نوتیفیکیشن‌های پاپ آپ را که مزاحمت‌های بسیاری را در حین تماشای فیلم یا نمایش تلویزیونی برای آنان ایجاد می‌نمود، غیرفعال کنند. این نوتیفیکیشن‌ها همیشه باعث آزار و اذیت کاربران می‌شد و سونی با این کار کمک شایانی به کاربران خود نمود.


منبع : ubergizmo 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار