کد خبر: ۱۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 21
با امکانات جدید و جذابی که گوگل ایجاد کرده و در اندروید O قرارداده، بسیاری از دارندگان اندروید چشم به راه عرضه این سیستم عامل جدید هستند. هنوز هیچ صحبت رسمی در مورد زمان در دسترس بودن این به روز رسانی مطرح نشده اما احتمالاً به زودی شاهد انتشار این به روز رسانی خواهیم بود زیرا گوگل یک وب سایت اختصاصی را برای خورشید گرفتگی ایجاد کرده که در آن اندروید O تبلیغ می شود.
به گزارش آی تابناک : حالا شمارش معکوس برای خورشید گرفتگی شروع شده است. امروز دوشنبه سی‌ام مرداد ماه خورشید گرفتگی قرار است از سال 1918 تا به حال برای اولین بار در سراسر ایالات متحده منتشر شود. اندروید به شما کمک می‌کند این پدیده طبیعی تاریخی را تجربه کنید، بنابراین شما می‌توانید بیشتر در مورد خورشید گرفتگی بدانید و همچنین می‌توانید منتظر یک روز بزرگ باشید که در آن روز شما می‌توانید منتظر اندروید جدید باشد که به صورت زنده در شهر نیویورک ساعت 2:40 عصر تماشا کنید.

اندروید O

اندروید Oدر اینباره قبلاً شایعه‌ای شنیده بودیم که انتظار می‌رود در این روز این اندروید جدید بانام اندروید O منتشر شود. تا این لحظه این احتمال داده می‌شود که اندروید مذکور با نام Oreo معرفی شود. این مسئله به معنای آن است که گوگل می‌تواند همکاری دیگری با یک نام تجاری داشته باشد، همانند همان چیزی که همگی قبلاً شاهد آن بودیم: اندروید 4.4 KitKat.
در چند روز آینده اطلاعات کامل‌تری در این باره در اختیار شما قرار خواهیم داد.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار