کد خبر: ۱۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 20
در نشست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام شد که الکامپ گیمز نیمه دوم شهریورماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش آی تابناک : بر اساس گزارش ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور،‌ قرار بود در نمایشگاه الکامپ، بخشی به جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای الکامپ گیمز اختصاص داده شود که به دلیل مشکلات موجود، این رویداد به زمان دیگری موکول شد؛ بر این اساس قرار بر این شد که الکامپ گیمز به‌صورت مستقل برگزار شود. سعادت افزود:

ستاد برگزاری جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای الکام‌ گیمز در نظر دارد به‌منظور متمرکز کردن فعالیت‌های مرتبط در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، مسابقات این دوره را در ۱۱ رشته بازی و روی سه پلتفرم PC ،Console PS4 و Mobile/Tablet به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار کند.

به گفته‌ی رئیس سازمان نصر کشور، الکامپ گیمز ۱۹ تا ۲۵ شهریور در مجموعه‌ی باغ کتاب تهران برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که بیش از سه هزار گیمر در طول این شش روز به رقابت با هم بپردازند. سعادت درباره‌ی الکامپ گیمز گفت:

این رویداد با همکاری سازمان نظام صنفی و معاونت علمی برگزار می‌شود و مجری این نمایشگاه پرشیا گیم خواهد بود. شرکت‌کنندگان در بازی‌های گروهی تا تاریخ ۱۰ شهریورماه سال ۱۳۹۶ و علاقه‌مندان به بازی‌های انفرادی تا تاریخ ۱۶ شهریورماه برای ثبت نام فرصت دارند.

انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک جمهوری اسلامی ایران نیز در نظر دارد در شهریورماه سال جاری، هم‌زمان با برگزاری جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌‌ای الکام گیمز با همراهی وزارت ورزش و جوانان و کمیته‌ی ملی المپیک و پس از برگزاری مسابقات انتخابی، نسبت به تشکیل تیم ملی ورزش‌های الکترونیک و به دنبال آن، اعزام تیم ملی ایران به این مسابقات معتبر جهانی اقدام کند.

بنا بر این گزارش، متقاضیان پس از ثبت‌نام، می‌توانند اخبار این مسابقات را از طریق انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک و همچنین پرتال جشنواره‌ی الکام گیمز به آدرس www.persia.game دنبال کنند. به گفته‌ی سعادت، در نهایت برندگان برای رقابت در جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای بوسان کره‌ی جنوبی انتخاب می‌شوند.

ناصرعلی سعادت در ادامه با تأکید بر اینکه بخش‌های نوپای صنعت فناوری اطلاعات نیازمند توجه بیشتری هستند، افزود:

نظام صنفی رایانه‌ای باید زمینه‌های لازم را ایجاد کند تا توجه بازار به بخش‌های نوپای صنعت فاوا جلب شود و برپایی سالن الکام استارز در الکامپ و همچنین برگزاری جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای الکام‌ گیمز با همین هدف صورت گرفته است.





منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار