کد خبر: ۱۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 20
به تازگی یک کوله‌پشتی با پنل خورشیدی و باتری ۱۶ هزار میلی‌آمپری ساخته شده که قابلیت شارژ دستگاه‌های الکترونیکی کاربر هنگام حرکت را دارد.
به گزارش آی تابناک : شرکت Ghostek کوله‌پشتی ساخته که موبایل را شارژ می‌کند.

شارژ نگه‌داشتن دستگاه‌ها هنگام سفر بیشتر اوقات یک چالش به‌حساب می‌آید. امروزه دستگاه‌های الکترونیکی که فرد با خود حمل می‌کند، فقط  شامل موبایل نمی‌شود.  بسیاری از افراد نقشه‌های الکترونیکی، دوربین دیجیتال، دستگاه‌های جی‌پی‌اس و غیره را با خود حمل می‌کنند که همه دارای باتری‌های قابل شارژ دارند.

در این میان شرکت Ghostek کوله‌پشتی ساخته که راه‌حلی برای این مشکل به حساب می‌آید. این کوله پشتی دارای ویژگی‌های فناورانه ای است که دستگاه‌های الکترونیکی فرد را هنگام سفر شارژ می‌کند.

این گجت دارای یک پنل خورشیدی ۱۱ واتی و باتری ۱۶ هزار میلی‌آمپری با خروجی یو اس بی است. این پنل همراه یک پنل دیگر انرژی خورشیدی را جمع‌آوری می‌کند. همچنین در بخش‌های خارجی کوله‌پشتی نیز پورت‌های یو اس بی متعددی وجود دارد به این ترتیب کاربر می‌تواند هنگام حرکت باتری را شارژ کند.

کوله‌پشتی مذکور با ظرفیت ۶۰ لیتر دارای ویژگی‌های مختلفی است و شامل یک پوشش ضد باران نیز است. جالب آنکه وزن این گجت حتی پیش از پر کردن وسایل، ۷ پوند است که کمی سنگین به نظر می‌رسد. خوشبختانه پنل های خورشیدی و باتری متحرک هستند و بدون آن‌ها وزن کوله‌پشتی به ۳ پوند می‌رسد.





منبع : دیجیتال ترندز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار